+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Oracle розширила та доповнила корпоративні угоди про рівень обслуговування (Service Level Agreements, SLA)

Oracle захищає клієнтів «хмарною гарантією»

Корпорація Oracle розширила та доповнила корпоративні угоди про рівень обслуговування (Service Level Agreements, SLA). Вони нададуть замовникам чудові можливості та допоможуть підприємствам, які хочуть перенести критичні робочі навантаження у хмару вже сьогодні

Oracle представила першу в галузі комплексну «хмарну гарантію» на IaaS із відповідною фінансовою відповідальністю. Завдяки такому всеосяжному SLA, тепер компанія є єдиним провайдером хмарної інфраструктури, що пропонує гарантовані рівні обслуговування за продуктивністю, керованістю та доступністю - трьома ключовими характеристиками, за якими підприємства оцінюють провайдерів хмарної інфраструктури.

Нові SLA є невід'ємною частиною стратегії Oracle щодо надання кращої хмарної інфраструктури для робочих навантажень підприємства. Вперше в галузі SLA дають підтвердження клієнтам, які хочуть перенести робоче навантаження в хмару та вимагають не тільки постійної доступності, а й сталої продуктивності та можливості управління хмарною інфраструктурою, яка обслуговує їх критично важливі програми та бази даних. Крім того, Oracle планує поширити ці SLA на всі автономні сервіси Oracle Cloud Platform Autonomous Services, що охоплюють бази даних, розробку додатків, мобільного ПЗ та чат-ботів, інтеграцію додатків та даних, аналітику, безпеку та управління.

Відповідно до умов SLA, Oracle Cloud Infrastructure гарантує більше 90% заявленої продуктивності щодня вказаного місяця. Якщо продуктивність опуститься нижче цього рівня всього на 44 хвилини протягом місяця, клієнти можуть вимагати відшкодування коштів на своєму хмарному рахунку відповідно до сервісних умов Oracle.

Таким чином, Oracle забезпечує максимальний захист клієнтів та відповідає потребам підприємств, які хочуть перенести у хмару критичні робочі навантаження вже сьогодні.

Інші новини

Найкраща ціна