+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Oracle представила цифрового помічника Oracle Digital Assistant

Oracle представила цифрового помічника Oracle Digital Assistant

Oracle оголосила про випуск у продаж програми Oracle Digital Assistant, яка дозволяє компаніям створювати персоналізованих цифрових асистентів, які допомагають співробітникам працювати ефективніше. З появою Oracle Digital Assistant співробітникам буде потрібен лише один подібний інструмент - багатофункціональний цифровий помічник, якого можна навчити навичкам роботи із завданнями з кількох програм, таких як HR, ERP, CRM та CX.

Використовуючи штучний інтелект, Oracle Digital Assistant розуміє контекст, виявляє цілі та наміри, визначає та вивчає поведінку та шаблони користувачів для проактивної автоматизації рутинних завдань, таких як узгодження витрат та перенесення та зміна зустрічей, що виконуються від імені користувача.

Цифровий помічник Oracle Digital Assistant, реалізований на хмарній інфраструктурі Oracle Cloud Infrastructure виходить далеко за рамки стандартних чат-ботів, доступних сьогодні, які надають прості, налаштовані з урахуванням однієї спеціалізації, прямі відповіді. Застосовуючи ІІ для обробки природної мови (natural language processing, NLP), розуміння природної мови (natural language understanding, NLU) та машинного навчання (ML), Oracle має унікальну можливість використовувати широту та глибину цих технологій у бізнес-додатках та запропонувати використання цифрового помічника , Що може дійсно охопити функціональні завдання по всьому підприємству. Побачити Oracle Digital Assistant можна тут.

Користувачі можуть спілкуватися з Oracle Digital Assistant через голосовий інтерфейс, але він не залежить від платформи і однаково оптимізований для підтримки різних популярних платформ обміну повідомленнями, включаючи Slack, Facebook Messenger, WeChat та Alexa. Завдяки вбудованій аналітиці компанії можуть відстежувати використання помічника для отримання інформації про поведінку користувачів та продуктивність програм у режимі реального часу для подальшого аналізу та покращення.

Згідно з звітом Ovum 2018-2019 року щодо вибору платформи розробки мобільних додатків для підприємств (Oracle має хороші можливості, щоб скористатися перевагами ринку платформ розробки мобільних додатків (MA) де чат-боти стають звичайною практикою взаємодії із клієнтами. Чатбот-платформа з використанням штучного інтелекту від Oracle може розглядатися як вигідна інвестиція як для великих підприємств, так і для середнього та малого бізнесу. Деякі технології штучного інтелекту, такі як розпізнавання голосу, є стандартними для таких постачальників, як Apple з Siri і Android з Google Voice, і Oracle легко інтегрується з цими сервісами. Крім того, багаторічний досвід Oracle автоматизації бек-офісу означає, що ці рішення добре підійдуть, щоб допомогти клієнтам інтегрувати дані з додатків до облікових систем та систем реєстрації».

Інші новини

Найкраща ціна