+38/050/370-3627
+38/067/502-3306
+38/044/257-2444
Новини

Oracle представила хмарний інтелектуальний комплекс забезпечення безпеки та управління

Oracle оголосила про доступність інтелектуального комплексу для забезпечення безпеки та управління, першого в галузі спеціально створеного для хмари, продовжуючи багаторічні інвестиції у створення та надання замовникам рішень наступного покоління в галузі кібербезпеки та управління системами. Це новий набір інтегрованих рішень, що включає портфоліо сервісів Oracle Identity Security Operations Center (SOC) та Oracle Management Cloud, допоможе підприємствам прогнозувати, виявляти, зменшувати та усувати загрози кібербезпеці та допомагати усунути проблеми з продуктивністю додатків та інфраструктури.

Використовуючи штучний інтелект для аналізу єдиного уніфікованого набору даних, що складається з повних даних телеметрії систем безпеки та операцій, а також для автоматичного відновлення, цей інтегрований комплекс Oracle дозволяє замовникам швидко адаптувати систему безпеки та операції залежно від змін ландшафту загроз та ризиків. Така програма машинного навчання потенційно може допомогти запобігти атакам, зменшити «вікно» їх виявлення з кількох місяців до декількох хвилин, швидше усувати порушення безпеки та збої у продуктивності.

Адаптивні, інтелектуальні сервіси безпеки та управління системами від Oracle призначені для професіоналів у галузі інформаційної безпеки та експлуатації систем. Користувачі також зможуть отримати доступ до аналітичних результатів, що генеруються тонко налаштованими засобами машинного навчання в результаті обробки всеосяжного набору даних про безпеку та функціонування систем без додаткових зусиль. Крім того, у сервісі Oracle Cloud користувачі можуть задіяти постійно аналітичні механізми, що розвиваються, на основі реальних даних.

Щоб гарантувати якість і повноту даних, що використовуються алгоритмами машинного навчання, а значить - інформацію, що дає основу для обґрунтованих висновків та дій, Oracle Management Cloud надає єдину уніфіковану модель, яка використовує як масивні необроблені, так і контекстно-збагачені дані, а також передбачає можливість автоматичного усунення порушень. Це робить Oracle Management Cloud ідеальним рішенням наступного покоління, що забезпечує безпеку та керування в масштабі підприємства.

Основною пропозицією Oracle Identity SOC є нещодавно випущений хмарний сервіс Oracle Security Monitoring and Analytics Cloud Service. Це забезпечує управління інцидентами та подіями безпеки (Security Incident and Event Management, SIEM), а також аналітику поведінки користувачів та сутностей (User and Entity Behavioral Analytics, UEBA) на основі моніторингу активності у хмарі та виявлення загроз за допомогою хмарного сервісу Oracle CASB Cloud Service. При цьому враховується контекст ідентифікації сервісу Oracle Identity Cloud Service та використовується весь спектр даних телеметрії операцій та логів Oracle Management Cloud. Оскільки SIEM має доступ до всіх великих даних безпеки та телеметрії операцій, при захисті гетерогенних, публічних та гібридних хмарних середовищ клієнти отримують переваги єдиного уявлення, що враховує контекст. Хмарний сервіс Security Monitoring and Analytics Cloud Service тепер доступний для замовлення.

Випущено також новий сервіс Oracle Configuration and Compliance Cloud Service, який допомагає клієнтам забезпечити постійне дотримання нормативних вимог, повністю інтегрований з DevOps і узгоджений з нормативними вимогами, такими як вимоги Євросоюзу – General Data Protection Regulation (GDPR).

Щоб допомогти організаціям продовжувати захищати свої хмарні активи, Oracle також розширила можливості виявлення загроз та захисту даних у Oracle CASB Cloud Service. Сервіс Oracle CASB Cloud Service тепер пропонує покращений захист як структурованих, так і неструктурованих даних за допомогою нових вбудованих функцій запобігання втраті даних (Data Loss Prevention), забезпечує покращений захист від загроз з використанням нових засобів захисту від шкідливих програм та програм-вимагачів, а також дає можливість поділитись аналітичними висновками в рамках портфоліо Oracle Identity SOC.

Oracle також продовжує зміцнювати багаторічне лідерство в галузі ідентифікації та управління доступом (Identity and Access Management, IAM) - ключової частини портфоліо ID SOC. Підтверджуючи свою прихильність до розвитку індустрії ідентифікації, корпорація Oracle стала одним із засновників IDPro, - професійної організації для фахівців з ідентифікації, яка відображає їхнє зростаюче значення для галузі інформаційної безпеки та підкреслює важливість ідентифікаційної інформації нарівні з професійними організаціями з безпеки та захисту конфіденцій. Крім того, Oracle працює з іншими галузевими вендорами, щоб допомогти робочій групі OpenID RISC у визначенні стандартів виявлення джерел ризику спільно з провідними операторами зв'язку.

Oracle розширила свої пропозиції, представивши два нових комплекси та один новий сервіс, які використовують адаптивну, інтелектуальну та уніфіковану платформу. Новий хмарний комплекс Oracle Management Cloud Suite поєднує Oracle Management Cloud, сервіс моніторингу продуктивності програм Oracle Application Performance Monitoring Service та хмарний сервіс моніторингу інфраструктури Oracle Infrastructure Monitoring Cloud Service. Комбінація цих двох сервісів дозволяє здійснювати моніторинг у режимі реального часу, профілактичний моніторинг та запобігати збоям гетерогенних додатків незалежно від того, розгорнуті вони хмари чи локально, на майданчику клієнта. При цьому забезпечується видимість, діагностика та усунення порушень на різних рівнях - від веб-користувачів або мобільних кінцевих користувачів до кодового рядка або SQL.

Новий комплекс Oracle Management Cloud Suite включає сервіси Standard Edition, а також хмарний сервіс Oracle IT Analytics для комплексного планування та новий хмарний сервіс Oracle Orchestration. Сервіс Oracle Orchestration Cloud Service виконує завдання у масштабі гіпер-хмари, автоматизуючи будь-який процес за допомогою дзвінків REST, скриптів або сторонніх систем автоматизації. Сервіс Oracle Orchestration Cloud Service може застосовувати автоматизацію як у локальній, так і в хмарній інфраструктурі та використовувати єдину уніфіковану платформу Oracle Management Cloud для власної аналітики та механізму прийняття рішень. Завдяки новому хмарному сервісу Oracle Orchestration Cloud Service клієнти можуть автоматизувати весь процес ідентифікації та вирішення проблем за допомогою машинного навчання.

Нарешті, у найважливішій області управління логами Oracle розширила хмарний сервіс Oracle Log Analytics Cloud Service, щоб організації могли відстежувати, узагальнювати та аналізувати як журнали та логи безпеки, так і операційні журнали за допомогою різних локальних і хмарних технологій. При керуванні логами кожен клієнт гарантовано отримає максимально цінні кошти. відділів безпеки та операційних підрозділів результати.

Інші новини