Oracle пропонує підприємствам «розумних ботів» для взаємодії з клієнтами та співробітниками
Oracle анонсувала значне оновлення платформи Oracle Mobile Cloud, в якому реалізовано можливості «розумних чат-ботів» із технологією штучного інтелекту (ІІ). Розширюючи лідируюче мобільне портфоліо Oracle Cloud Platform, нові можливості надають організаціям багатоканальну платформу, глибоку аналітику, яка може поєднувати важливий досвід ключових клієнтів при використанні ботів, мобільних та веб-застосунків, а також засоби спрощеної розробки ботів. За допомогою цих потужних інструментів підприємства можуть краще взаємодіяти зі своїми замовниками, клієнтами та співробітниками за допомогою найпопулярніших сьогодні платформ обміну повідомленнями.
У мобільній економіці, що швидко розвивається, підприємства шукають «розумні» та персоналізовані способи взаємодії з клієнтами через мобільні пристрої. Згідно з оцінками, у світі використовуються приблизно 5 мільярдів мобільних телефонів. Корпорація Oracle допомагає підприємствам задовольняти зростаючий попит клієнтів, надаючи можливості ефективно створювати, інтегрувати та захищати надійні мобільні сервіси.