+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Oracle анонсувала оновлення у корпоративній платформі управління даними про клієнтів CDP (Сustomer Data Platform)

Oracle анонсувала оновлення в корпоративній платформі управління даними про клієнтів CDP (Sustomer Data Platform)

Oracle оголосила про потужні оновлення в корпоративній платформі управління даними про клієнтів CDP (Сustomer Data Platform). Нові функції та інтеграційні можливості допоможуть компаніям виділитися на тлі конкурентів, залучити нових клієнтів та підвищити лояльність існуючих за рахунок створення принадного клієнтського досвіду. Об'єднуючи дані про замовників із систем маркетингу та реклами, Oracle CX Unity дозволяє надавати персоналізоване і контекстне обслуговування при кожній взаємодії з клієнтами — при відвідуванні веб-сайтів і показі реклами онлайн, при дзвінках в службу підтримки і транзак.

Oracle CX Unity надає компаніям сегментів B2B і B2C комплексну платформу для аналізу та управління всіма даними про клієнтів. Платформа поєднує різні джерела даних про клієнтів (онлайн і оффлайн, внутрішня і зовнішні), а потім за допомогою вбудованих засобів машинного навчання видає оптимальні варіанти для поліпшення користувальницького досвіду в рамках існуючих бізнес-процесів. Це дозволяє створити єдине і динамічне уявлення про клієнта в реальному часі і використовувати знання про клієнта при взаємодії з ним для збільшення продажів і підвищення ступеня задоволеності клієнтів.

ShopBack, платформа для підвищення лояльності та виявлення нових споживачів з 11 млн користувачів у восьми країнах Азіатсько-тихоокеанського регіону, обрала Oracle CX Unity для об'єднання даних та надання персоналізованого обслуговування своїм клієнтам.

«Нам необхідно керувати даними з багатьох країн, різними мовами і в різних додатках. Для формування персоналізованого досвіду у всіх наших клієнтів нам потрібно було агрегувати ці дані і створити єдину систему записів, - розповів глава CRM-напрямку в ShopBack. — Oracle CX Unity не тільки дозволяє об'єднати дані і створити єдине джерело достовірної інформації, але і отримати цінні знання з даних і збагатити за допомогою взаємодію з клієнтами».

Інтеграція Oracle CX Unity з Data Management Platform (DMP) і ID Graph Oracle дозволяє бізнесу об'єднати традиційні дані маркетингу і реклами з усіх доступних джерел — онлайн, офлайн та зовнішніх провайдерів даних. Збір аналітичних даних із різнорідних рекламних та маркетингових систем здійснюється за мілісекунди. Це дозволяє B2C і B2B компаніям надавати клієнтам персоналізований актуальний досвід незалежно від того, який спосіб взаємодії вибрав існуючий або потенційний клієнт і коли він вирішить взаємодіяти з брендом.

«Об'єднання інформації про клієнтів із різних маркетингових і рекламних систем — єдиний спосіб усунути прогалини в даних і використовувати будь-яку взаємодію з клієнтом з вигодою, — вважає виконавчий віце-президент за напрямами Oracle CX Cloud і. — Oracle має унікальні можливості для об'єднання цих двох світів і надає найнадійніші, перевірені та комплексні інструменти аналізу даних про клієнтів».

Платформа Oracle CX Unity, випущена в жовтні 2018 р., спочатку інтегрована з Oracle Customer Experience (CX). Oracle CX — це інтегрований набір додатків, який допомагає зробити ІТ простіше, забезпечити інноваційний користувальницький досвід і отримати передбачувані та відчутні результати.

Інші новини