+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Oracle анонсував ряд нових функцій у Oracle Customer Experience (CX) Cloud

Oracle анонсував низку нових функцій у Oracle Customer Experience (CX) Cloud

Oracle анонсував ряд нових функцій у Oracle Customer Experience (CX) Cloud, які допоможуть брендам будувати взаємодію з клієнтами на основі даних. У тому числі нові цифрові помічники для фахівців з продажу, обслуговування клієнтів та маркетингу, збагачені даними функції для продажу в сегменті B2B, а також нові галузеві рішення для телекомунікацій та ЗМІ, фінансових компаній та державного сектору.

«У Oracle ми вважаємо, що єдиний спосіб зробити значущою кожну взаємодію з клієнтами – це широке використання даних для управління клієнтським досвідом, – сказав виконавчий віце-президент у напрямку Oracle CX Cloud та Oracle Data Cloud. – Нові можливості Oracle CX Cloud базуються на даних та технологіях машинного навчання. Вони допоможуть нашим клієнтам скористатися перевагами потужної аналітики даних для попередження потреб клієнтів та забезпечення позитивного незабутнього користувальницького досвіду».

Oracle CX - це інтегрований набір додатків для маркетингу, продажу, обслуговування клієнтів та електронної комерції. Нововведення в Oracle CX включають покращення для Oracle CX Unity, платформи корпоративного класу для управління даними клієнтів, а також такі можливості.

Нові цифрові помічники. Тепер Oracle Digital Assistant доступний для всіх програм Oracle CX Cloud. Фахівці з продажу, обслуговування клієнтів та маркетингу зможуть швидко та ефективно отримувати аналітику з даних за допомогою голосових команд та на її основі приймати рішення.

Цифрові помічники для продажу. Oracle Digital Assistant дозволить фахівцям з продажу створювати комерційні пропозиції, що настроюються за допомогою голосових команд.

Цифрові помічники для обслуговування клієнтів. Oracle Digital Assistant допоможе спеціалістам з обслуговування клієнтів отримувати відповіді на запитання у базі знань. Крім того, фахівці, які використовують Oracle Intelligent Advisor для моделювання та розгортання інтерактивних підказок, можуть використовувати діалоговий інтерфейс цифрового помічника для реалізації збагаченого даними самообслуговування у каналах чату.

Цифрові помічники відділу маркетингу. Oracle Digital Assistant дозволить отримувати допомогу та підтримку під час використання Oracle Responsys для розробки маркетингових кампаній. Крім того, бренди можуть підвищити залучення клієнтів, які отримують спеціальні пропозиції через Oracle Responsys, за рахунок організації спілкування з цифровим помічником, щоб вони могли дізнатися більше про пропозицію та скористатися ним.

Нові можливості у сфері продажів для сегмента B2B. Інтеграція з Oracle DataFox дозволяє отримувати дані та сигнали від штучного інтелекту та усунути розрив між відділами маркетингу та продажів. Це також допоможе фахівцям з маркетингу оптимізувати націлення, а співробітникам відділу продажів підвищити залученість клієнтів.

Оркестрування кампанії B2B. Забезпечуючи прив'язку лідів до клієнтів, інтеграція з DataFox підвищує ефективність спільної роботи відділів продажу та маркетингу над стратегіями залучення потенційних клієнтів.

Збагачення даних про клієнтів. Надаючи повніше уявлення про клієнтів, потужна аналітика з Oracle DataFox дозволить фахівцям з продажу точніше класифікувати клієнтську базу, сегментувати кампанії та визначати території.

Пріоретизація клієнтів. Інтеграція з Oracle DataFox дозволить ранжувати клієнтів, сфокусуватися на найперспективніших і тим самим підвищити ефективність стратегії виходу на ринок та швидше отримати прибуток.

Персоналізовані аргументи для підвищення конверсії. Оповіщення в реальному часі від Oracle DataFox про зміни на ринку допоможуть збільшити коефіцієнти конверсій для електронних листів та телефонних дзвінків завдяки більш персоналізованим та контекстуальним аргументам.

Нові можливості галузевих рішень. Нові рішення на основі ІІ допоможуть клієнтам у телекомунікаційній галузі, медіа, фінансових організаціях та державному секторі запропонувати інноваційні підходи та досягти передбачуваних та вимірних бізнес-результатів.

Телекомунікації та медіа. Новий корпоративний каталог продуктів Enterprise Product Catalog підвищує гнучкість та дозволяє оперативно вивести нові продукти та пропозиції на ринок за рахунок їх швидкого визначення та публікації одночасно в каталогах продажів, закупівель, виконання замовлень та виставлення рахунків.

Фінансові послуги. Нові рекомендації штучного інтелекту допоможуть банкам підвищити затребуваність нових пропозицій та задоволеність клієнтів, а єдиний дизайн користувача середовища для додатків маркетингу, продажу та обслуговування клієнтів допоможе підняти на новий рівень продуктивність за рахунок спрощення складних процесів.

Державний сектор. Нові функції чат-бота допоможуть міським адміністраціям враховувати потреби громадян, спростити процедури прийняття повідомлень та скарг від мешканців, виїзди службовців на місця, виплати тощо.

Інші новини