+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

NVIDIA Studio спрощує створення ігор за допомогою RTX-прискорення та штучного інтелекту

NVIDIA Studio спрощує створення ігор з прискоренням RTX і штучним інтелектом

Підтримка RTX і DLSS в провідних ігрових движках, платформі віртуальної співпраці Omniverse і драйверах Studio забезпечують максимальну продуктивність і максимальну надійність на всіх етапах розробки ігор. 

 Цього тижня провідні художники, продюсери, дизайнери та розробники ігор збираються на щорічну конференцію GDC, щоб обмінятися ідеями, навчити та надихнути один одного.

У день старту GDC 2021 став доступний липневий драйвер Studio. Адже Studio - це екосистема додатків і обладнання для широкого кола професіоналів CG, в тому числі і для розробників ігор.

Завдяки NVIDIA Studio розробники можуть створювати візуально більш яскраві дизайни за менший час, не турбуючись про системні збої.

Два найпопулярніших движка комп'ютерних ігор, Unity і Unreal Engine, останнім часом отримали нові додаткові переваги RTX.

Бета-версія Unity 2021.2 отримала підтримку технології NVIDIA DLSS , що дозволяє розробникам ігор легко додавати рендеринг ШІ в свої ігри. DLSS забезпечує якість зображення, порівнянне з нативним, а іноді навіть краще, при цьому візуалізуючи лише частину пікселів, що збільшує продуктивність в режимі реального часу і економить дизайнерам дорогоцінний час на експорт.

DLSS SDK 2.2.1 – остання версія від NVIDIA і вбудована в Unity 2021.2 – має нову функцію, що забезпечує оптимальну якість зображення для певної роздільної здатності (режим «Авто»). За допомогою повзунка збільшення різкості розробники можуть точно налаштувати зображення.

Unreal Engine 4.27, який зараз знаходиться в попередньому перегляді, включає експериментальну функцію під назвою Eye-Tracked Foveated Rendering. Він візуалізує одне зображення з різною роздільною здатністю, роблячи точку фокусування чіткішою та розмиваючи інші частини, щоб імітувати людський зір.

Ця технологія ідеально підходить для високопродуктивної доповненої реальності на графічних процесорах NVIDIA RTX, в поєднанні з технологією затінення зі змінною швидкістю NVIDIA і без помітної втрати якості зображення. Крім того, функція випічки GPU Lightmass на основі трасування променів RTX отримала параметри для кращого контролю освітлення і рівнів деталізації в виробничих фондах.

Marmoset Toolbag 4.03 підтримує новий двигун трасування променів, оптимізований для роботи на всіх сучасних графічних процесорах. Краща продуктивність трасування променів досягається за допомогою вбудованої апаратної підтримки пристроїв NVIDIA RTX.

Останнє оновлення програми додає rtx-прискорене шумозаглушення ШІ, що дозволяє ігровим дизайнерам швидко візуалізувати матеріали з фотореалістичним освітленням і тінями.

Прискорене трасування променів RTX з покращеним затемненням, глобальним освітленням та відображенням покращує якість зображення, а випічка з прискоренням RTX дозволяє швидше створювати активи.

NVIDIA Omniverse — це платформа для співпраці для 3D-контенту. Він був побудований з нуля, щоб його можна було легко розширити та налаштувати за допомогою модульної структури. Платформа включає в себе готові додатки Omniverse, такі як Machinima і Audio2Face, а також понад 200 розширень Omniverse Kit – невеликі фрагменти коду, спеціально створені для вирішення конкретної проблеми.

Розробники ігор можуть використовувати готові програми або розширення або легко створювати власні інструменти в надійній системі Omniverse Kit , що дозволяє кодерам з базовими знаннями програмування створювати розширення, програми та мікросервіси для конвеєрів створення контенту.

Ви можете дізнатись більше про Omniverse на GDC Спільна розробка ігор з NVIDIA Omniverse 22 липня з 18:30 до 19:30. Сесія надасть поради щодо спільних робочих процесів у провідних у галузі додатках, таких як Unreal Engine 4, 3ds Max та Maya, а також основи роботи з Omniverse Kit. 

Липневий драйвер NVIDIA Studio підтримує оновлення для Unity, Unreal Engine, Toolbag, Omniverse тощо.

Enscape 3.1, випущений 21 липня, додає новий рендерер VulkanRT і інструмент зниження шуму NVIDIA в режимі реального часу для двигунів реального часу з використанням тензорних ядер графічного процесора NVIDIA RTX. Це дає більш плавне зображення в оглядовому майданчику, а також DLSS підтримку рендеринга з меншою роздільною здатністю, щоб забезпечити більш високу частоту кадрів при використанні ШІ надвисокої роздільної здатності при тій же, якщо не вище, візуальної точності.

RenderMan 24 студії Анімації Pixar отримав підтримку RenderMan XPU, прискореного графічним процесором трасувальника променів для розробки look.

Разом зі зниженням шуму ШІ в оглядовому майданчику, renderMan XPU дозволяє художникам інтерактивно створювати і переглядати зображення попереднього перегляду перед остаточним рендерингом кадру.

Topaz Video Enhance AI тепер підтримує slow motion, нову функцію штучного інтелекту, засновану на тензорних ядрах графічного процесора RTX, яка генерує високоякісне, плавне, повільне захоплення зображення з мінімальними артефактами.

Нарешті, геймери та творці контенту, які використовують Discord для співпраці та обміну вмістом, можуть використовувати NVDEC, ексклюзивну технологію для графічних процесорів NVIDIA, для прискорення декодування відео. Це дозволить їм ділитися екранами та транслювати через Discord з меншою кількістю ресурсів для відео, що покращить продуктивність в іграх.

Разом з розробниками ігрового рушія і креативних додатків команди тестувальників і інженерів постійно оптимізують продуктивність апаратного забезпечення NVIDIA за допомогою передового програмного забезпечення, вдосконалюють функції, скорочують повторювані процеси і прискорюють робочі процеси. Драйвери студій проходять широку перевірку, щоб забезпечити продуктивність і надійність, необхідні розробникам, і допомогти їм створювати блокбастери з блискавичною швидкістю.

Інші новини

Найкраща ціна