+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

NVIDIA опублікувала випуск пропрієтарного драйвера NVIDIA 470.42.01

NVIDIA опублікувала реліз фірмового драйвера NVIDIA 470.42.01

NVIDIA опублікувала реліз фірмового драйвера NVIDIA 470.42.01, він знаходиться в бета-тестуванні. Драйвер доступний для Linux (ARM, x86_64), FreeBSD (x86_64) і Solaris (x86_64).

Основні нововведення:

  • Додано початкову підтримку апаратного прискорення OpenGL і Vulkan для додатків X11, що працюють в середовищах Wayland з використанням компонента Xwayland DDX. Судячи з проведених тестів , при використанні гілки драйвера NVIDIA 470 продуктивність OpenGL і Vulkan в X-додатках, запущених за допомогою XWayland, майже не відрізняється від запущених під управлінням звичайного X-сервера.
  • Реалізована можливість використання технології NVIDIA NGX в Wine і пакету Proton, розробленого Valve для запуску windows-ігор на Linux. Включаючи Wine і Proton, тепер ви можете запускати ігри, що підтримують технологію DLSS, що дозволяє використовувати ядра Tensor відеокарт NVIDIA для реалістичного масштабування зображень за допомогою методів машинного навчання для збільшення роздільної здатності без втрати якості.

    Для використання функціональності NGX в додатках Windows, які запускаються з Wine, включена бібліотека nvngx.dll. На стороні Wine і стабільних випусках Proton підтримка NGX ще не реалізована, але гілка Proton Experimental вже почала включати зміни для підтримки цієї функціональності.

  • Додано підтримку нових графічних процесорів: GeForce RTX 3070 Ti, GeForce RTX 3080 Ti, A100-PG506-207, A100-PG506-217, CMP 50HX.
  • Були зняті обмеження на кількість одночасних контекстів OpenGL, які тепер обмежені тільки розміром доступної пам'яті.
  • Додано підтримку технології PRIME для розвантаження операцій рендеринга на інші графічні процесори (PRIME Display Offload) в конфігураціях, де вихідний і цільовий графічний процесор обробляються драйвером NVIDIA, а також коли вихідний графічний процесор обробляється драйвером AMDGPU.
  • Додана підтримка нових розширень Vulkan: VK_EXT_global_priority (VK_QUEUE_GLOBAL_PRIORITY_REALTIME_EXT, дозволяє використовувати асинхронну реконструкцію в SteamVR), VK_EXT_global_priority_query, VK_EXT_provoking_vertex, VK_EXT_extended_dynamic_state2, VK_EXT_color_write_enable, VK_EXT_vertex_input_dynamic_state, VK_EXT_ycbcr_2plane_444_formats VK_NV_inherited_viewport_scissor.
  • Використання глобальних властивостей Vulkan, відмінних від VK_QUEUE_GLOBAL_PRIORITY_MEDIUM_EXT тепер вимагає root-доступу або CAP_SYS_NICE привілеїв.
  • Був доданий новий модуль ядра nvidia-peermem.ko, що дозволяє використовувати RDMA для безпосереднього доступу до сторонніх пристроїв, таких як Mellanox InfiniBand HCA (Адаптери хост-каналів) до пам'яті графічного процесора NVIDIA без копіювання даних в системну пам'ять.
  • За замовчуванням ініціалізація SLI включається при використанні графічного процесора з різними обсягами відеопам'яті.
  • nvidia-settings і NV-CONTROL надають інструменти управління кулером за замовчуванням для плат, що підтримують програмне управління кулером.
  • У комплекті йде прошивка gsp.bin, яка використовується для перенесення ініціалізації і управління графічним процесором на сторону чіпа GPU System Processor (GSP).

Інші новини

Найкраща ціна