+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

NVIDIA оголосила про велике розширення NVIDIA Omniverse — платформи для моделювання та спільної роботи

NVIDIA оголошує про значне розширення омніверсу NVIDIA, платформи для моделювання та співпраці

NVIDIA оголосила про значне розширення NVIDIA Omniverse™ — першої у світі платформи моделювання та співпраці в основі Metaverse — за рахунок інтеграції з Blender та Adobe, що відкриє платформу для мільйонів користувачів.

Blender, провідний у світі інструмент 3D-анімації з відкритим кодом, отримав підтримку формату Universal Scene Description (USD) і, таким чином, надав художникам доступ до виробничих конвеєрів Omniverse. Adobe працює з NVIDIA над плагіном Substance 3D, який забезпечить матеріальну підтримку для Omniverse і відкриє нові параметри редагування матеріалів для користувачів Omniverse і Substance 3D.

NVIDIA Omniverse дозволяє дизайнерам, художникам і редакторам працювати разом в режимі реального часу в провідних програмних додатках у спільному віртуальному світі з будь-якого місця. Зараз платформу тестують професіонали з більш ніж 500 компаній, серед яких SHoP Architects, South Park і Lockheed Martin. З моменту запуску відкритої бета-версії в грудні Omniverse був завантажений більше 50 000 разів.

«NVIDIA Omniverse з'єднує світи, щоб зробити метавсесвіт реальністю», - сказав віце-президент Omniverse Engineering в NVIDIA. «З розробниками, партнерами та клієнтами ми розвиваємо цю революційну платформу, щоб кожен, від незалежних розробників до великих підприємств, міг працювати разом над створенням дивовижних віртуальних світів, які виглядають і поводяться так само, як фізичний світ».

Метавсесвіт - це захоплюючий і пов'язаний віртуальний світ. У ньому художники можуть створювати унікальні цифрові сцени, архітектори - красиві будівлі, а інженери - створювати нові вироби для будинків. Ці творіння можуть бути перенесені у фізичний світ після того, як вони були відточені в цифровому світі.

«Багато компаній говорили і продовжують говорити про Метавсесвіт, але NVIDIA - одна з небагатьох, яка дійсно виконує свої обіцянки», - сказав відомий аналітик, консультант і засновник Jon Peddie Research. «NVIDIA розуміє потреби дизайнерів з різних областей і пропонує їм різноманітні інструменти безкоштовно. Платформа NVIDIA Omniverse має потенціал трансформувати практично будь-яку галузь, що дозволяє вперше співпрацювати над проектами в спільному віртуальному просторі».

Розширення екосистеми омніверсу

Партнерська екосистема NVIDIA Omniverse швидко зростає.

Ключем до впровадження Omniverse в галузі є відкритий формат USD від Pixar, основа платформи співпраці та моделювання Omniverse, яка дозволяє великим командам одночасно працювати на одній 3D-сцені в різних додатках. Цей відкритий стандарт надає партнерам програмного забезпечення кілька способів розширення та підключення до Omniverse: через підтримку USD, створення плагінів або універсальний роз'єм.

Apple, Pixar і NVIDIA об'єднали зусилля, щоб надати доларам США передові можливості фізики і використовувати відкриті стандарти для забезпечення підтримки 3D-робочих процесів на мільярдах пристроїв. Blender і NVIDIA спільно додали підтримку USD до нової версії Blender 3.0 для мільйонів виконавців, які використовують це програмне забезпечення.

NVIDIA додає підтримку USD і контенту в альфа-версії Blender 3.0, яка незабаром буде доступна розробникам.

«Інженерні зусилля NVIDIA з інтеграції USD в Blender відображають внесок галузі у відкритий вихідний код», - сказав голова Blender Foundation. «За допомогою USD художники Blender можуть отримати високоякісний доступ до студійних конвеєрів і платформ для співпраці, таких як Omniverse».

NVIDIA і Adobe працюють разом над плагіном Substance 3D, який відкриє нові можливості редагування матеріалів для користувачів Omniverse і Substance 3D. Художники і дизайнери зможуть працювати безпосередньо з матеріалами Substance, отриманими з платформи Substance 3D Asset або створеними в додатках Substance 3D, що в цілому поліпшить робочий процес в 3D.

«Adobe орієнтована на відкриту спільноту 3D-дизайнерів, - сказав віце-президент Adobe з 3D і Immersive Solutions. «Як галузевий стандарт, Substance зміцнить екосистему Omniverse, надаючи 3D-дизайнерам доступ до матеріалів Substance 3D».

Екосистема NVIDIA Omniverse продовжує зростати, об'єднуючи провідні в галузі додатки від розробників програмного забезпечення, таких як Adobe, Autodesk, Bentley Systems, Blender, Clo Virtual Fashion, Epic Games, Esri, Golaem, Graphisoft, Lightmap, Maxon, McNeel & Associates, PTC Onshape®, Reallusion, Trimble і wrnch Inc.

Світові лідери використовують Omniverse

Серед більш ніж 500 компаній, які тестують Omniverse, є Lockheed Martin, SHoP Architects і South Park.

Lockheed Martin працює в Omniverse, щоб моделювати, прогнозувати та придушувати лісові пожежі. Його Центр штучного інтелекту спільно з NVIDIA запустили ініціативу під назвою Cognitive Mission Management для розробки стратегії надзвичайних ситуацій та пожежогасіння.

SHoP Architects, що базується в Нью-Йорку, використовує Omniverse для співпраці та візуалізації в режимі реального часу. Omniverse дозволяє команді використовувати правильне програмне забезпечення для вирішення правильних проблем і збирати всі отримані дані в одному місці, де їх можна доповнити і застосувати за допомогою платформи.

Omniverse також використовується в роботі над South Park - багаторічним мультсеріалом, удостоєним премії "Еммі", - щоб художники могли співпрацювати над сценами протягом дуже обмеженого часу виробництва.

Доступність та ціноутворення

Nvidia Omniverse Enterprise наразі доступна лише для учасників дочасного доступу. Платформа буде широко доступна пізніше цього року за підпискою

Інші новини

Найкраща ціна