+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Nokia анонсувала мережу центрів когнітивної співпраці (Cognitive Collaboration Hubs)

Nokia анонсувала мережу центрів когнітивного співробітництва (Cognitive Collaboration Hubs)

Nokia анонсувала мережу центрів когнітивної співпраці (Cognitive Collaboration Hubs). Ці центри, створені для фахівців з роботи з даними, зміцнять співпрацю між Nokia, операторами та підприємствами та створять єдиний простір для розробки сервісів з використанням штучного інтелекту. Один із таких сервісів – Driver Behavior Analytics (аналіз поведінки водія) – підвищує безпеку на дорогах за допомогою аналізу поведінки водіїв та дорожніх умов у режимі реального часу. Відкриті центри пропонуватимуть користувачам хостинг на когнітивній платформі Nokia AVA, щоб прискорити вихід операторських послуг на ринок та підвищити окупність рішень, пов'язаних з аналізом даних.

Центри когнітивної співпраці створені з урахуванням позитивного досвіду, отриманого при формуванні Центрів співробітництва в галузі хмарних рішень (Nokia Cloud Collaboration Hubs).

Центри допоможуть операторам правильно вибирати стратегії розвитку та вирішувати важливі завдання за допомогою аналітичних функцій та технологій штучного інтелекту (Artificial Intelligence, AI). Розробники, які використовують методологію|agile, разом створюватимуть, тестуватимуть і швидко – протягом кількох тижнів – впроваджуватимуть сервіси. Типовими областями застосування для цих сервісів можуть бути експлуатація мереж, підвищення їх продуктивності, розширення користувальницької функціональності та монетизація даних. Ще одна важлива область – мережі 5G. На лютий 2019 року Nokia співпрацює з низкою американських операторів у сфері використання машинного навчання для оптимізації. планування мереж п'ятого покоління Цей підхід, зокрема, допоможе правильно визначати точки розміщення базових станцій та конфігурації антеної технології Massive MIMO.

Оператори зв'язку дуже зацікавлені у використанні штучного інтелекту для оптимізації мереж та зміцнення відносин із замовниками. Центри Nokia Cognitive Collaboration Hubs допоможуть реалізувати ці плани. Вони створюють спільний простір для співпраці операторів, партнерів та підприємств, які зможуть разом розробляти рішення із функціями штучного інтелекту на основі досвіду у сфері телекомунікацій та обробки даних.

У багатьох країнах оператори успішно використовують когнітивні сервіси, створені на основі перерахованих методів. Так, наприклад, в Туреччині компанії Nokia і Türk Telekom відчувають технології машинного навчання та штучного інтелекту в мобільних мережах останнього покоління та фіксованих мережах за допомогою віртуального помічника Nokia MIKA на когнітивній платформі Nokia AVA.

Nokia також анонсувала сервіс для підвищення безпеки дорожнього руху та зручності пасажирів під назвою Driver Behavior Analytics. Цей сервіс у режимі реального часу аналізує дані, що надходять від звичайних датчиків, і на цій основі генерує корисну інформацію для державних органів, автомобільної галузі та комерційних підприємств. Це рішення може передавати на смартфон з встановленим пропрієтарним додатком корисну інформацію про агресивне водіння, погані дорожні умови та небезпечні перехрестя.

Інші новини