+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Naumen оголосила про вихід нової версії Naumen Service Desk 4.8 для автоматизації управління ІТ та сервісного обслуговування

Naumen представила Naumen Service Desk версії 4.8

Naumen оголосила про вихід нової версії програмного продукту Naumen Service Desk 4.8 для автоматизації управління ІТ та сервісного обслуговування. Реліз містить покращені функції та нові інструменти: платформу для запуску вбудованих додатків, вдосконалений мобільний клієнт, оновлений чат підтримки та ще 300 змін та доповнень, що підвищують зручність роботи користувачів.

Ключове нововведення – платформа для запуску вбудованих програм. Інструмент дозволяє виводити в інтерфейс Naumen Service Desk будь-які дані зі сторонніх систем: чати, інформаційні панелі, BI-системи та інше програмне забезпечення. Вбудовування контенту в єдине робоче середовище знімає проблему перемикання між веб-додатками, розширює можливості виконання функціональних завдань та створює умови для централізованого керування ІТ-ландшафтом підприємства через ITSM-систему.

У Naumen Service Desk 4.8 доопрацьовано засоби графічного представлення інформації. У новій версії доступна можливість візуалізувати потік робіт та наочно вивести список завдань та запланованих змін у вигляді Kanban-дошки.

Особливу увагу в релізі приділено розвитку мобільного додатка. Полегшений інтерфейс, настроюване навігаційне меню – ці та інші покращення мобільної версії підвищують швидкість та зручність роботи. Через мобільний додаток можна оптимізувати і модифікувати різні процеси: узгодження та виконання робіт, облік часу, формування звіту про виконану роботу, прийом обладнання на склад та ін.

Частина змін відноситься до підвищення юзабіліті. Додано новий режим розмітки, який допомагає настроїти робочий простір з урахуванням пріоритету відображення інформації та розташувати на екрані атрибути заявки або будь-якого іншого об'єкта більш компактно.

У версії 4.8 покращено продуктивність платформи. Середній час виконання однієї транзакції зменшено на 30%. При цьому платформа витримує 10 000 одночасних підключень, що гарантує при високих навантаженнях працездатність та надійність системи.

Завдяки реалізованим доробкам та доповненням нова версія платформи Naumen Service Desk стала більш гнучкою, зручною, мобільною та надає практично необмежені функціональні можливості для автоматизації бізнес-процесів.

 

 

Інші новини

Найкраща ціна