Можливості штучного інтелекту тепер доступні в Jira Software, Confluence, Jira Service Management та інших системах Atlassian
Можливості штучного інтелекту тепер доступні в Jira Software, Confluence, Jira Service Management та інших системах Atlassian
Місія Atlassian – розкрити потенціал кожної команди. Atlassian вірить, що майбутнє командної роботи — це партнерство між людьми та штучним інтелектом (ІІ), де б не виконувалася робота.
У квітні Atlassian оголосили про прагнення перетворити командну роботу за допомогою штучного інтелекту, заснованого на 20-річному досвіді вивчення того, як мільйони команд розробників програмного забезпечення, ІТ та бізнесу планують, відстежують та виконують свою роботу. З тих пір Atlassian створює досвід командної роботи за допомогою ІІ, що демонструє, як люди та ІІ можуть краще працювати разом.
Прийом досі вразив нас. Майже 10% більш ніж з 265 000 клієнтів Atlassian вже скористалися Atlassian Intelligence за допомогою бета-програми. Багато перших користувачів повідомили про значні переваги. Ось зразок:
- Команди Domino Pizza Enterprises Ltd використовують Atlassian Intelligence для підвищення індивідуальної продуктивності.
«У моїй повсякденній роботі Atlassian Intelligence діє як віртуальний товариш по команді, який узагальнює для мене 5-сторінкові звіти PIR в резюме з 5 пропозицій, тому я можу швидко вникнути в курс справи перед щомісячними оглядовими зборами. Воно вже довело свою цінність, підвищивши продуктивність наших продуктових команд. Маттіас Хансен, технічний директор групи
- Ovo Energy, провідна компанія в галузі енергетичних технологій, яка вирішила створити світ з чистою та доступною енергією для кожного, використовувала Atlassian Intelligence для надання допомоги розробникам у Slack за допомогою штучного інтелекту.
Atlassian Intelligence допомогла нам перенести наші практики DevOps в Slack, щоб зменшити необхідність перемикання контексту. Ми використовували віртуальний агент для створення помічника розробника на базі штучного інтелекту, щоб спростити підтримку розробників у Slack; це означає, що вони можуть отримати допомогу, не залишаючи своїх улюблених інструментів. Крім відповідей та зведень проблем за допомогою ІІ, використання Atlassian Intelligence для зменшення відволікаючих факторів призвело до підвищення якості нашого досвіду розробників». Мартін Брігналл, спеціаліст з інструментів для розробників
Atlassian раді повідомити, що перша хвиля можливостей Atlassian Intelligence тепер доступна на хмарній платформі Atlassian!
Початок співпраці людини та штучного інтелекту
Перший набір можливостей Atlassian Intelligence не лише розширює можливості команд, підвищуючи індивідуальну продуктивність, а й використовує організаційні дані для негайного доступу до аналітичних даних та використовує ці аналітичні дані для спрощення прийняття рішень на основі даних.
Прискоріть індивідуальну продуктивність
В основі командної роботи лежить індивідуальна продуктивність: коли кожен член команди має можливість робити все можливе, вся команда може досягти більшого. За допомогою Atlassian Intelligence члени команди можуть за лічені секунди створювати сторінки з критично важливим для бізнесу контентом, автоматизувати рутинні завдання, просто запитуючи просту природну мову, миттєво підсумовувати довгий контент і з легкістю отримувати доступ до актуальної та контекстно-залежної довідки. Тепер кожен може виконувати свою роботу максимально ефективно – швидко, ефективно та якісно.
Доступно сьогодні
- Генеративний штучний інтелект у редакторі: миттєво створюйте власні історії в заявках Jira Software, змінюйте тон відповіді клієнта з фактичної на емпатичну в Jira Service Management або створюйте відправну точку для плану тестування в Confluence.
- Зведення на основі штучного інтелекту: будьте в курсі будь-якої теми в Confluence за допомогою зведень, створених за допомогою штучного інтелекту, та узагальнюйте проблеми для швидкого вирішення інцидентів у Jira Service Management.
- Автоматизація природної мови: швидко автоматизуйте дії, використовуючи природну мову Confluence. (Незабаром з'явиться у Jira Software!)
- Визначення штучного інтелекту (бета-версія). Демістифікуйте специфічні для компанії концепції, жаргон та абревіатури на місці за допомогою Atlassian Intelligence in Confluence. Незабаром з'явиться у Jira Software та Jira Service Management.
Витягайте цінну інформацію з організаційних даних
Atlassian Intelligence дозволяє командам отримувати корисну інформацію з даних швидше, ніж будь-коли. Безшовні інтерфейси природною мовою дозволяють користувачам використовувати просту мову для побудови складних запитів, забезпечуючи гнучкий підхід до питань та відповідей у базі знань організації.
Доступно сьогодні
- Природна мова в JQL. Використовуйте природну мову, щоб простіше і швидше знаходити проблеми та їх залежності, навіть ті, які потребують складних запитів JQL, Jira Software або Jira Work Management.
- Природна мова для SQL. Розширте доступ до надійної аналітики Atlassian Analytics за межами груп з обробки даних, щоб кожен член команди міг ставити питання, які ведуть до більш глибокого розуміння ключових бізнес-показників, таких як тенденції виконання проектів, швидкість підтримки клієнтів або стан команди.
- Пошук питань та відповідей у Confluence (бета). Виходьте за рамки простих результатів пошуку і знаходьте корисну інформацію, ставлячи питання про статус проектів, ключові робочі процеси, політики або процеси. Зараз перебуває на стадії бета-тестування в Confluence.
- Пошук запитань та відповідей у Compass (бета-версія). Скоротіть час, що витрачається на пошук інформації у ваших мікросервісах, системах та командах, ставлячи питання природною мовою про ваш технологічний стек, щоб отримати конкретні відповіді про компоненти та розгортання.
Використовуйте ІІ для стимулювання дій
У листопаді Atlassian запустили віртуальних агентів у Jira Service Management - спеціалізованому віртуальному товаришу за командою на базі штучного інтелекту, який може відповідати на запити про допомогу у Slack. За допомогою віртуальних агентів команди можуть значно знизити робоче навантаження на людину, зберігаючи при цьому якість обслуговування.
Це лише перший спеціалізований ІІ-помічник, який допоможе вам і вашим командам досягти більшого і швидше. Atlassian вірить, що з'явиться ще більше спеціалізованих віртуальних товаришів за командою, кожен із яких допомагатиме командам переходити від ідей до дій із безпрецедентною швидкістю.
Доступно сьогодні
- Пропозиції щодо типів запитів. ІІ може допомогти адміністраторам Jira Service Management створювати типи запитів за допомогою лише кількох слів підказки. Швидко підтримайте проект обслуговування з будь-якого питання: від запиту подарункового ваучера для учасника дослідження до перевірки здоров'я та безпеки у виробничому процесі або навіть надішліть VIP-запит команді з організації заходів для глобального туру Тейлор Свіфт.
Незабаром
- Рецензент коду Bitbucket: штучний інтелект перевірятиме відмінності у запитах на включення та автоматично залишатиме коментарі із запропонованими змінами в синтаксисі та угодами за кодом, щоб у рецензентів було більше часу для вивчення критичних змін. Розробники програмного забезпечення також зможуть автоматично генерувати PR-описи на основі повідомлень про фіксацію, надаючи цінний контекст змін.
Це лише початок того, що можливо. Завдяки віртуальним товаришам за командою, які допомагають вам на всіх етапах робочого процесу, ваші команди матимуть майже несправедливу перевагу. Використовуючи штучний інтелект для просування роботи з усіма його різними частинами, що рухаються, кожен буде працювати на підвищеному рівні.
Спробуйте Atlassian Intelligence сьогодні
Atlassian вважає, що ІІ може безпрецедентним чином стимулювати командну роботу. Atlassian прагне співпрацювати з клієнтами та партнерами, щоб разом будувати майбутнє командної роботи відповідно до цінностей, які ми всі поділяємо.
Починаючи з сьогоднішнього дня загальнодоступні можливості доступні у випусках Premium та Enterprise хмарних продуктів Atlassian. Щоб активувати AI, адміністратори організації просто отримують доступ до елементів керування Atlassian Intelligence через admin.atlassian.com