Microsoft прагне надати людям можливість знайти освітній контент
Корпорація Майкрософт вважає своїм обов'язком надавати користувачам можливість знаходити навчальний вміст
Microsoft оголосила про придбання TakeLessons.
Ця покупка показує, що Microsoft як і раніше прагне надати людям можливість знайти освітній контент і не тільки в діловій сфері. Понад 6% доходу Microsoft надходить від LinkedIn, і ця професійна мережева платформа отримує частину свого доходу від преміальної підписки, яка включає доступ до Навчання LinkedIn, за допомогою якого передплатники можуть проходити різноманітні онлайн-курси.
LinkedIn відрізняється від TakeLessons тим, що пропонує навчання в режимі реального часу для приватних уроків з інструкторами та групових занять у режимі реального часу. У той час як LinkedIn Learning спеціалізується на контенті на лідерські, продажі та інші бізнес-теми, TakeLessons Marketplace пропонує курси з багатьох предметів, орієнтованих на споживачів, включаючи музику, мови та мистецтво.
TakeLessons — це унікальний, надійний онлайн-ринок, який об'єднує різноманітних, кваліфікованих та перевірених викладачів зі студентами різного віку, які прагнуть до своїх цілей. Це придбання є відповіддю на зростаючий попит на персоналізовані та гібридні можливості та розширює наші пропозиції продуктів для споживачів TakeLessons, провідної платформи онлайн-навчання, сказав представник Microsoft.