Microsoft придбала Drawbridge – розробника технологій цифрової ідентифікації
Microsoft придбала Drawbridge - розробника технологій цифрової ідентифікації
Microsoft оголосила про придбання Drawbridge, але вартість операції розкривати не стала. Технології компанії, що поглинається, допоможуть покупцеві покращити маркетингові рішення, які розвиває вхідна в Microsoft ділова соціальна мережа LinkedIn і які використовуються маркетологами для створення реклами, а також для залучення потенційних клієнтів і трафіку на сайт.
Як повідомили в Microsoft, основний план Drawbridge полягає в тому, щоб допомогти користувачам маркетингових інструментів «краще охопити та зрозуміти свою професійну аудиторію та виміряти окупність кампаній на мобільних та настільних комп'ютерах».
SiliconANGLE пише, що інструменти Drawbridge можуть інтегруватися з рядом маркетингових платформ та систем персоналізації, включаючи ті, які пропонують Adobe, Oracle і Salesforce.com.
До кінця травня 2019 року Drawbridge провела загалом п'ять раундів фінансування, за підсумками яких залучила близько $69 млн інвестицій.
Microsoft оголосила про придбання Drawbridge через кілька тижнів після того, LinkedIn оголосила про запуск набору нових опцій для таргетованої реклами. Серед них — моделювання на основі схожих компаній, цільова реклама на базі даних з пошукової системи Bing і нові можливості персоналізованої реклами. Маркетинговий підрозділ LinkedIn демонструє щорічний приріст виручки 46%, йдеться в прес-релізі