Microsoft представила результати дослідження Pulse Report 2021
Microsoft презентувала результати дослідження Pulse Report 2021
Microsoft представила результати дослідження Pulse Report 2021, в якому розглядається зміна відносин між співробітниками компанії за останній рік.
Microsoft поділилася результатами внутрішнього дослідження, проведеного керівником аналітичного відділу компанії Доун Клінгхофер і її командою серед 150 000 співробітників по всьому світу і є доповненням до останнього звіту Work Trend Index . Одним з ключових висновків стало зростання ролі менеджерів в новому форматі роботи. Співробітники відзначили, що коли керівники активно підтримують підлеглих, члени колективу відчувають себе ближче до колег і до своєї роботи.
На початку пандемії Клінгхоффер і її команда приділили пильну увагу традиційному дослідженню компанії Daily Pulse, додавши нові питання для оцінки того, як період віддаленої роботи впливає на зв'язки між співробітниками Microsoft. У квітні 2020 року 91% співробітників повідомили, що відчувають зв'язок зі своєю командою, однак у листопаді ця кількість впала до 75%, що є найнижчим показником. У грудні цей показник виріс до 79%, але і сьогодні все одно не дотягнув до показників квітня.
«На початку пандемії COVID люди дійсно були зосереджені на тому, щоб залишатися на зв'язку по-новому, - сказав Клінгхофер. - Але з часом ці зв'язки між командами стає все важче підтримувати ».
Команда дослідників виявила три вирішальні фактори, які вплинули на відчуття співробітниками зв'язку з командою: отримання підтримки від менеджерів, відчуття продуктивності та підтримання балансу між роботою та особистим життям. Для забезпечення всіх цих факторів необхідна активна участь менеджерів в процесі управління.
Крім того, за останній рік до Microsoft приєдналися 25 000 нових співробітників, а також взяли участь в дослідженні. Результати опитування показують, що в порівнянні з періодом до пандемії залежність нових співробітників від своїх керівників в процесі адаптації зросла майже на 20%, в той час як залежність від колег впала на 15%. Команда Клінгхоффера також виявила, що нові співробітники, керівники яких активно їх підтримували, не тільки в 3,5 рази частіше заявляли, що задоволені своїм досвідом роботи в компанії, але і в 1,2 рази частіше відчували, що сприяють успіху своєї команди.
Також розроблено ряд практичних заходів, які дозволять зміцнити зв'язки між членами колективу:
- Зосередьтеся на основних принципах. Фундаментальні пріоритети, продуктивність, баланс між роботою та особистим життям, культура взаємопідтримки в команді та любов до командної роботи – все це має великий вплив на роботу, і керівники повинні в першу чергу дбати про те, щоб ці фактори були забезпечені.
- Підвищена підтримка з боку менеджерів новачків. Безпосередній супервайзер - це перша лінія підтримки нових співробітників в компанії.
- Дайте менеджерам шанс прояснити ситуацію. У компанії слід вибудувати систему зворотного зв'язку зі співробітниками, яка допоможе керівникам швидко реагувати на мінливу ситуацію.