+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft представила кілька покращень у Teams Calling

Microsoft представила кілька покращень у Teams Calling

Частота відеоконференцій різко зросла. Люди швидко адаптувалися до перенесення зустрічей в онлайн, але однією з найпомітніших проблем, пов'язаних з переходом на віддалену роботу, стало збереження особистих зв'язків, які виникають під час випадкових і ситуативних розмов особисто в офісі.

Дослідження показують, що голос людини - це сигнал, який встановлює особисті зв'язки і приносить ясність, тому розмовляти з колегами і клієнтами важливіше, ніж будь-коли. Частота використання Teams Calling також різко зросла: в жовтні користувачі Teams зробили понад 650 мільйонів дзвінків, що в 11 разів більше, ніж в березні цього року. І в середньому дзвінки займають лише чверть типової зустрічі, що робить їх швидким та ефективним способом відновлення зв'язку та співпраці.

Сьогодні ми представляємо кілька покращень у Teams Calling, які полегшують організаціям та їхнім співробітникам зміцнення та створення нових зв'язків шляхом швидких дзвінків.

Самі дзвінки - це чудовий спосіб відновити зв'язок і швидко поділитися інформацією. Але якщо їх поєднувати з іншими способами комунікації, то вони можуть значно підвищити продуктивність праці. Ось кілька способів зробити дзвінки більш ефективними і зручними.

  • Легко керуйте своїми дзвінками: Teams — це центр чату, співпраці, зустрічей, програм і робочих процесів, а розширений додаток «Дзвінки» об'єднує найважливіші елементи викликів — панель набору номера, історію викликів, голосову пошту, контакти та налаштування — щоб вам було легше залишатися на зв'язку під час роботи.
  • Збереження записів викликів у службі OneDrive і записах викликів SharePoint – це чудовий спосіб зберегти журнал сеансів мозкового штурму, які часто відбуваються під час розмови. Тепер адміністратори Teams можуть скористатися перевагами тісної інтеграції Teams з OneDrive і SharePoint і зробити OneDrive або SharePoint місцем зберігання записів за замовчуванням замість Stream. Ця нова функція надає потужні функції, такі як обмін із зовнішніми гостями, швидший доступ до стенограм і збільшена ємність пам'яті.
  • Підтримка CarPlay . Здійснювати та приймати дзвінки в автомобілі незабаром буде простіше, ніж будь-коли, з підтримкою CarPlay для Teams Calling. CarPlay дозволяє використовувати вбудовані елементи управління автомобілем для управління Teams; Ви також можете здійснювати та відповідати на дзвінки за допомогою Siri.
  • Виклики , що розпізнають спам, дратують, порушують роботу та рідше відповідають на дзвінки з незнайомих номерів. Використовуючи передові методи боротьби зі спамом, Teams ідентифікує потенційних спамерів серед абонентів, щоб ви могли впевнено відповідати на вхідні дзвінки. Крім того, Teams використовуватиме цифрове підтвердження вихідних дзвінків, щоб одержувачі не відхилили їх.
  • Переадресація дзвінків між мобільним пристроєм і настільним комп'ютером Teams дозволяє легко здійснювати і приймати дзвінки з декількох різних кінцевих точок, включаючи настільні і мобільні пристрої, але іноді для завершення дзвінка потрібно змінити місцезнаходження або пристрої. На початку 2021 року ви зможете перемикати дзвінки між мобільними та настільними кінцевими точками за допомогою простого інтерфейсу в додатку Teams.
  • Абоненти консолідації дзвінків зможуть об'єднувати кілька особистих дзвінків у спільні розмови, і керувати кількома розмовами буде легше. Агрегація викликів тепер доступна для викликів ТМЗК та VoIP.
  • Режим низьких даних Якщо ви хочете зменшити споживання даних або перебуваєте в місці з поганим підключенням, ви можете обмежити обсяг даних, які ви використовуєте під час відеодзвінка або зустрічі. На початку 2021 року користувачі зможуть змінювати свої налаштування в Teams, щоб обмежити обсяг даних для відеодзвінків, і встановлювати різні налаштування в залежності від доступності мережі (при підключенні по стільниковій мережі, Wi-Fi або постійному доступу).
  • Покращений зворотний пошук номера За допомогою автоматичного зворотного пошуку номера ви побачите ім'я абонента під час дзвінка, а також у стрічці активності та голосовій пошті.

Деякі частини підприємства вимагають додаткових можливостей викликів і робочого процесу. Завдяки цим новим можливостям Teams підтримує широкий спектр потреб бізнесу, будь то забезпечення критично важливих операцій або вирішення ключових проблем клієнтів.

  • Канали з підтримкою голосу Нова можливість спільного дзвінка  дозволяє командам інтегрувати черги дзвінків у певний канал, забезпечуючи співпрацю та спілкування до, під час та після дзвінка. Наприклад, іт-службами або довідковими службами з управління персоналом тепер можна керувати через канал, щоб доступні члени команди могли відповісти на дзвінок і легко поділитися інформацією про службові квитки. На початку 2021 року користувачі Teams зможуть створювати нові голосові канали, щоб почати використовувати попередню версію цієї функції.
  • Сертифіковані рішення контакт-центру: Обробка дзвінків клієнтів у контакт-центрах часто вимагає командної роботи, тому важливо швидко знайти та зв'язатися з потрібною людиною. Рішення контакт-центру можуть використовувати API присутності та інтерфейсу користувача для інтеграції з Teams, дозволяючи агентам знаходити потрібних людей, які допоможуть. Постачальники послуг контакт-центру тепер можуть подати заявку на сертифікацію своїх рішень Microsoft, щоб надати клієнтам гарантію, необхідну для керування важливою взаємодією з клієнтами. 
  • Відмовостійкий дзвінок Для підтримки найважливіших розмов у разі збою новий пристрій Survivable Branch Appliance (SBA) дозволяє користувачам здійснювати та приймати дзвінки через ТМЗК навіть у разі збою мережі. Попередній перегляд пристрою SBA буде доступний цього місяця сертифікованим постачальникам прикордонних контролерів сесій (SBC), що дозволить SBC спілкуватися з клієнтом Teams у випадку, якщо клієнт не зможе підключитися до мережі дзвінків Microsoft.
  • Зворотній дзвінок для переадресації дзвінків Може бути корисним для з'єднання потрібних людей, але для високої якості обслуговування важливо, щоб дзвінки весь час залишалися на зв'язку. Користувачі Teams тепер можуть бути впевнені, що важливий дзвінок не вимкнеться під час переказу лише тому, що хтось на іншому кінці недоступний. Якщо одержувач переказу не відповість на дзвінок, буде здійснено дзвінок особі, яка здійснює переказ.

Teams надає відмінне інтегроване програмне забезпечення телефону для мобільних і настільних комп'ютерів, а велика лінійка апаратних пристроїв дозволяє вибрати правильні фізичні кінцеві точки для ваших потреб. Є варіанти, які підходять для будь-якого користувача і будь-яких потреб в дзвінках: від недорогих пристроїв і традиційних настільних і відеотелефонів до дисплеїв Teams. Ми раді поділитися кількома новими способами, якими ця екосистема пристроїв може допомогти вам залишатися на зв'язку незалежно від того, де ви працюєте.

  • Дисплеї Teams: Незалежно від того, працюєте ви віддалено чи повертаєтеся в офіс, розумний пристрій-компаньйон, такий як дисплей Teams, може повністю змінити спосіб вашої роботи. Нові можливості тепер доступні в Lenovo Thinksmart: дисплеї Teams інтегрують Cortana для роботи без рук, використовують ШІ, щоб допомогти вам працювати продуктивно та організовано, а також надають спеціальний пристрій для співпраці в Teams.
  • Недорогі телефони. Щоб надати організаціям можливість надавати найкращий досвід Teams Calling якомога більшій кількості користувачів, ми раді вивести на ринок недорогі телефони на початку 2021 року разом із надійними партнерами Yealink та AudioCodes. Ці пристрої негайно інтегровані з додатком Teams phone, щоб надати доступ до ключових функцій Teams.
  • Пристрій як нова пропозиція Сервісу Teams «Пристрій як сервіс» забезпечує гнучкі щомісячні платежі та робить надання користувачам необхідних пристроїв легшим та доступнішим, ніж будь-коли. Просто зайдіть на сайт Device as a Service , де ви можете додати пристрої в кошик і оформити замовлення за лічені хвилини. Ця послуга тепер доступна в Сполучених Штатах; в інших регіонах вона з'явиться пізніше.

Ці інновації є прикладами безперервної роботи над рішеннями для підтримки спонтанної співпраці та особистих зв'язків, які робить можливим голосове спілкування. Для нас велика честь і гордість бути визнаними лідером в уніфікованих комунікаціях Gartner як сервісному магічному квадранті в 2020 році. Ми продовжимо працювати над тим, щоб зробити Teams найнадійнішим і стабільним рішенням голосового зв'язку. Зараз, як ніколи, нам усім потрібен зручний спосіб залишатися на зв'язку з колегами та клієнтами, і з цими можливостями ви можете відновити особистий зв'язок і керувати дзвінками, які є найважливішими для вашої організації. Дізнайтеся більше про те, як Accenture, Австралійський католицький університет, ENGIE та Chocolonely Тоні використовують Teams Calling, щоб залишатися на зв'язку.

Нарешті, з усіма цими чудовими функціями, які з'являються в Teams Calling, важливо пам'ятати, що Teams Calling можна розгорнути за тижні, а не місяці чи роки, як показав Lumen (раніше CenturyLink), розгорнувши Calling по всьому світу для понад 40,000 XNUMX користувачів за XNUMX тижнів. Для отримання детальної інформації ви завжди можете зв'язатися зі своєю службою підтримки клієнтів, а посилання нижче надають додаткову інформацію та рекомендації.

Інші новини