+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft отримала від користувачів з різних країн близько 7 тис. скарг, пов'язаних із діяльністю шахрайських кол-центрів техпідтримки Microsoft

Microsoft отримала від користувачів з різних країн близько 7 тис. скарг, пов'язаних з діяльністю шахрайських кол-центрів техпідтримки Microsoft

У рамках двомісячної операції співробітники поліції Нью-Делі (Індія) заарештували 63 оператори 26 шахрайських кол-центрів, які видавали себе за техпідтримку Microsoft, Google, Apple та інших великих компаній. Як повідомляє Microsoft, у жовтні поліція провела обшуки в 10 кол-центрах і заарештувала 24 особи. Цього тижня було проведено обшуки ще у 16 ​​кол-центрах, які завершилися арештом 39 осіб.

Співробітники Microsoft отримали від користувачів з 15 різних країн близько 7 тис. скарг, пов'язаних з діяльністю закритих на цьому тижні кол-центрів. Згідно зі скаргами, жертви заплатили шахраям від $100 до $500 за непотрібні послуги та продукти.

Підставою для проведення обшуків послужила подана Microsoft офіційна скарга на діяльність фальшивих кол-центрів. Під час обшуків було вилучено важливі докази, зокрема записи дзвінків та листування співробітників «техпідтримки» з клієнтами в реальному часі.

В останні два десятиліття шахраї, які видають себе за техпідтримку, завдають користувачам Windows справжнього головного болю. Згідно з опублікованим на початку цього року звітом Microsoft, у 2017 році з подібним видом шахрайства зіткнувся кожен другий користувач Windows. З 2014 року компанія приймає скарги на діяльність підробленої техпідтримки через спеціальний портал Report a technical support scam.

Інші новини

Найкраща ціна