+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft відкриває бізнес-школу, щоб навчати стратегії ІІ, культурі та відповідальності

Microsoft відкриває бізнес-школу, щоб навчати стратегії ІІ, культурі та відповідальності

В останні роки деякі з найбільш швидко зростаючих компаній світу впроваджують штучний інтелект (ІІ) для вирішення специфічних бізнес-завдань. Microsoft провела маркетингове дослідження, щоб зрозуміти, як ІІ вплине на лідерство в бізнесі, і з'ясувала, що ймовірність активного впровадження ІІ у швидкозростаючих компаніях більш ніж у 2 рази вища, ніж у компаніях, що розвиваються повільніше.

Більш того, компанії, що швидко ростуть, вже зараз застосовують ІІ набагато активніше, і близько половини з них планують розширити застосування ІІ в наступному році, щоб поліпшити процеси прийняття рішень. Серед компаній із повільним зростанням такі плани є лише кожна третьої. Але, як показало дослідження, навіть серед швидкозростаючих компаній лише кожна п'ята інтегрує ІІ у свою операційну діяльність.

«Існує розрив між намірами людей і фактичним станом справ у їхніх організаціях, готовністю цих організацій», — каже Митра Азізірад, корпоративний віце-президент Microsoft з маркетингу ІІ.

«Розробка стратегії для ІІ виходить за межі бізнес-питань, — пояснює Мітра. — Щоб підготувати організацію до впровадження ІІ, необхідні організаторські здібності, компетентність та засоби».

На шляху до розробки таких стратегій топ-менеджери та інші бізнес-лідери часто спотикаються про питання: як і де розпочати впровадження ІІ в компанії, які зміни в культурі компанії для цього потрібні, як створювати та використовувати ІІ відповідально, безпечно, захищаючи конфіденційність, дотримуючись законів і норм?

Сьогодні Азізірад та її команда відкривають Microsoft AI Business School, щоб допомогти лідерам бізнесу розібратися у цих питаннях. Безкоштовний онлайн-курс є серією майстер-класів, мета яких — дати менеджерам впевненість у своїх діях в епоху ІІ.

Фокус на стратегії, культурі та відповідальності

Матеріали курсу бізнес-школи включають короткі посібники та приклади з практики, а також відеозаписи лекцій та бесід, до яких зайняті керівники можуть звертатися, коли є час. Серія коротких вступних відеороликів містить огляд технологій штучного інтелекту, що сприяють змінам у всіх галузях, але основна частина контенту присвячена управлінню впливом штучного інтелекту на стратегію, культуру та відповідальність компанії.

«Ця школа допоможе глибоко розібратися в тому, як розробляти стратегію та знаходити перешкоди раніше, ніж вони завадять вам впроваджувати ІІ у вашій організації», — каже Азізірад.

Нова бізнес-школа доповнює інші ініціативи Microsoft з навчання роботі з ІІ, включаючи орієнтовану на розробників школу AI School і програму підготовки професіоналів в області ІІ (Microsoft Professional Program for Artificial Intelligence), що дає реальний досвід роботи, знання та вміння, необхідні інженерам і взагалі всім бажаючим покращити свої навички в галузі ІІ та обробки даних.

Азізірад каже, що нова бізнес-школа, на відміну від інших ініціатив, орієнтована не на технічних фахівців, а на підготовку керівників до управління організаціями у процесі переходу до ІІ.

Аналітик Нік МакКуайр, який пише огляди інтелектуальних технологій для CCS Insight, каже, що більше 50% компаній, опитаних його фірмою, вже досліджують, тестують або впроваджують спеціалізовані проекти на основі ІІ та машинного навчання, але дуже небагато використовують ІІ в масштабі всієї своєї організації та шукають бізнес-можливості та завдання, що стосуються ІІ.

«Так відбувається тому, що бізнес-спільнота не цілком розуміє, що таке ІІ, які його можливості і, нарешті, як його можна застосовувати, — каже МакКуайр. — Microsoft намагається заповнити цю прогалину».

Навчання на прикладах

INSEAD, магістерська бізнес-школа з кампусами в Європі, Азії та на Близькому Сході, спільно з Microsoft розробила стратегічний модуль бізнес-школи ІІ, включивши до нього для вивчення досвід компаній із різних галузей, які успішно перетворили свій бізнес за допомогою ІІ.

Наприклад, досвід Jabil показує, як один із найбільших у світі постачальників виробничих рішень зміг скоротити накладні витрати та підвищити якість своєї виробничої лінії, використовуючи ІІ для перевірки електронних деталей у процесі їх виготовлення, що дозволило співробітникам зосередитись на інших операціях, недоступних машинам.

«Все ще залишається багато роботи, в якій не обійтися без людського капіталу, особливо в тих процесах, які не можна стандартизувати»,— пояснив Гарі Кантрелл (Gary Cantrell), старший віце-президент та головний інформаційний директор Jabil.

>

Кантрелл додав, що ключем до впровадження ІІ стало прагнення керівництва пояснити співробітникам, у чому полягає стратегія компанії щодо ІІ: усунути рутинні, повторювані дії, щоб люди могли зосередитися на тому, що не можна автоматизувати.

«Якби співробітники самі ворожили і будували припущення, то в якийсь момент це почало б заважати роботі,— сказав він. — Чим краще ви пояснюєте своєю команді, чого ви прагнете, тим ефективніше і швидше йтиме впровадження».

Вихування культури для переходу до ІІ

У модулях культури та відповідальності Microsoft AI Business School основна увага приділяється даним. Як пояснила Азізірад, для успішного застосування ІІ компаніям необхідний відкритий обмін даними між відділами та бізнес-функціями, а всім співробітникам потрібна можливість брати участь у розробці та впровадженні додатків ІІ, що обробляють дані.

«Вам треба розпочати з відкритого підходу до використання даних організації. Це фундамент для впровадження ІІ, що дозволяє отримувати ті результати, на які ви розраховуєте»,— сказала вона, додавши, що успішні лідери застосовують інклюзивний підхід до ІІ, поєднуючи різні ролі та позбавляючись ізольованих сховищ даних.

У Microsoft AI Business School це ілюструється прикладом маркетингового відділу Microsoft, який вирішив використовувати ІІ, щоб краще оцінювати потенційні можливості, якими має керуватися відділ продажу. Щоб дійти такого рішення, співробітники маркетингового відділу разом із спеціалістами з обробки даних створили моделі машинного навчання, які аналізують тисячі змінних для оцінки потенційних клієнтів. Ключем до успіху стало об'єднання знань маркетологів щодо якості потенційних клієнтів та знань експертів у галузі машинного навчання.

«Щоб змінити культуру та впровадити ІІ, необхідно залучити людей, найбільш близьких до тієї бізнес-проблеми, яку ви намагаєтеся вирішити»,— сказала Азізірад, додавши, що фахівці з відділу продажів використовують модель оцінки потенційних клієнтів, тому що впевнені, що вона дає високі результати.

ІІ та відповідальність

Створення довіри також пов'язане з відповідальною розробкою та розгортанням систем ІІ. Як показали маркетингові дослідження Microsoft, це знаходить відгук у лідерів бізнесу. Чим більше лідери компаній, що швидко ростуть, знають про ІІ, тим більше вони усвідомлюють, що їм необхідно забезпечити відповідальне розгортання ІІ.

Модуль Microsoft AI Business School, присвячений впливу відповідального підходу до ІІ, демонструє власну роботу Microsoft у цій галузі. Матеріали курсу включають приклади реального життя, в яких лідери Microsoft засвоїли такі уроки, як необхідність захищати інтелектуальні системи від атак і виявляти упередженості в наборах даних, що використовуються для навчання моделей.

«З часом, коли робота компаній залежатиме від створених ними алгоритмів та моделей машинного навчання, управлінню приділятиметься набагато більше уваги», — сказав МакКуайр, аналітик CCS Insight.

Інші новини

Найкраща ціна