+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft оголосила про придбання PromoteIQ - розробника маркетингових технологій для онлайн-рітейлерів та брендів

Microsoft оголосила про придбання PromoteIQ - розробника маркетингових технологій для онлайн-рітейлерів та брендів

Microsoft оголосила про придбання PromoteIQ. Вартість угоди компанії не почали розкривати.

PromoteIQ — розробник маркетингових технологій для онлайн-рітейлерів та брендів. Слоган компанії звучить як «PromoteIQ автоматизує для виробників маркетинг в електронної комерції».

Компанія, яка спочатку називалася Spotfront, заснована в 2012 році, офіс знаходиться в Нью-Йорку. Чисельність персоналу становить близько 40 осіб, повідомляється на сторінці PromoteIQ у соціальній мережі LinkedIn (на початок серпня 2019 року). До числа клієнтів входили такі великі компанії, як B&H, Kohls, Kroger і Office Depot.

У Microsoft зазначають, що технології PromoteIQ стратегічно доповнюють поточні рекламні пропозиції Microsoft для сфери роздрібної торгівлі, що дозволить роздрібним продавцям модернізувати свої платформи електронної комерції.

Після закриття угоди PromoteIQ стане підрозділом інтернет-реклами Microsoft Advertising (створено в 2018 році, до нього не входить пошуковик Bing), при цьому зберігши свій бренд.

На продажі реклами в пошуковій системі Microsoft заробила майже 9% від сумарного виторгу за підсумками 2019 фінансового року, який завершився 30 червня 2019 року календарного.

Корпорація розвиває програму Microsoft Audience Network, яка використовує штучний інтелект і дані з сервісів Microsoft, включаючи Bing, MSN, Outlook, Skype і LinkedIn, щоб допомогти рекламодавцям направляти нативну рекламу на певних користувачів на основі їх активності в інтернеті.

У PromoteIQ кажуть, що ситуація в рітейлі змінюється, а Microsoft пропонує «скромний, вдумливий підхід до створення операційної системи, яка визначає майбутнє бізнесу».

Інші новини