+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft та Nielsen опублікували подробиці рішення для управління корпоративними даними

Microsoft та Nielsen опублікували подробиці рішення для управління корпоративними даними

Nielsen (NYSE: NLSN) і Microsoft (Nasdaq: MSFT) опублікували подробиці щодо нещодавно розробленого рішення для управління корпоративними даними, яке демократизує один із найбільших у світі наборів даних про споживачів. Цей стратегічний альянс втілений у життя за допомогою системи Nielsen Connect, яка використовує можливості Microsoft Azure — надійної, глобальної та інтелектуальної хмарної платформи.

На сьогоднішньому швидко мінливому ринку Microsoft і Nielsen разом допомагають компаніям, які працюють з товарами повсякденного попиту та у сфері роздрібної торгівлі, розвиватися та прискорювати впровадження інновацій у відкритому середовищі даних.

Вже зараз Nielsen Connect надихає компанії, спонукає їх отримувати більше вигод з наявних даних і показує необхідність у переосмисленні підходу, що склався в цій галузі, до стратегічного використання даних. Використовуючи поглиблену аналітику та інтелектуальні сервіси на основі Azure, Nielsen Connect допомагає компаніям інтегрувати дані, щоб легше виявляти тенденції, що виникають, знаходити вузькі місця у продуктивності і швидше діяти, коли з'являються можливості для зростання. Насамперед слід зазначити, що ця платформа дозволяє клієнтам використовувати дані як корпоративний актив у всіх підрозділах організації.

«Дані Nielsen відкривають широкі можливості і є важливим корпоративним активом поряд з людьми та продуктами, — говорить Джон Тавольєрі, президент Nielsen по роботі з роздрібними компаніями та продавцями товарів повсякденного попиту, а також директор з технологій та операцій. - Наша головна завдання — переконатися, що клієнти максимально використовують свої дані, і для цього Nielsen і Microsoft порушують статус-кво. Ми допомагаємо роздрібній індустрії переглянути підхід до даних, створюючи по-справжньому відкрите і глобальне середовище для співпраці, спонукаючи компанії розвиватися і виходити за рамки простого управління даними. Ухвалення цілісної стратегії використання даних буде єдиним способом виграти у сфері роздрібної торгівлі та торгівлі товарами повсякденного попиту».

«Першим критично важливим кроком до цифрової трансформації, особливо для роздрібних торговців, має стати руйнація бар'єрів між клієнтськими та операційними даними, необхідна для отримання нових ідей для розвитку бізнесу, - говорить Джадсон Альтхофф, виконавчий віце-президент Microsoft Worldwide Commercial Business. — Оскільки роздрібна торгівля йде скрізь, де є клієнти, і тоді, коли клієнти забажають, Nielsen Connect забезпечує високу надійність, дозволяючи працювати у глобальному масштабі та цілодобово. Microsoft — природний партнер Nielsen, якому міжнародні підприємства довіряють захист своїх даних та забезпечення критично важливих бізнес-рішень».

Платформа Nielsen Connect, яка використовує найбагатший набір даних із доступних у сфері торгівлі товарами повсякденного попиту, вносить ясність щодо того, що відбувається на ринку, дозволяючи дивитися з будь-яких точок зору. Nielsen ретельно оцінює інформацію, отриману від продавців та споживачів (включаючи дані з торгових точок, результати оцінки реакції споживачів, відомості з сайтів електронної комерції, інформацію про свіжі продукти харчування та міжплатформні дані), та інтегрує її з інформацією з багатьох інших джерел, у тому числі з даними, отриманими безпосередньо від клієнтів та від партнерів Nielsen Connect. Довідкові дані Nielsen, що визначають структуру найнадійнішого у світі набору даних про роздрібну торгівлю та покупців, дозволяють цій системі спростити інтеграцію даних із різних джерел та країн. Завдяки цій відкритій та гнучкій платформі, що працює на основі Microsoft Azure, клієнти можуть легко отримувати доступ до наборів даних через API та драйвери, витягуючи дані, необхідні для реалізації власної технологічної стратегії.

Спільне рішення Microsoft і Nielsen вже доступне. Це єдина універсальна платформа для створення високопродуктивних середовищ даних, що масштабуються, що дозволяють більш ефективно працювати в режимі реального часу і швидше досягати результатів. У рамках цього стратегічного альянсу обидві компанії продовжать втілювати в життя спільне бачення відкритого та взаємопов'язаного інформаційного всесвіту, розробляючи нове покоління рішень для роздрібного ринку товарів повсякденного попиту.

Інші новини

Найкраща ціна