+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft анонсувала рішення Dynamics 365 Commerce

Microsoft анонсувала рішення Dynamics 365 Commerce

Microsoft анонсувала рішення Dynamics 365 Commerce, яке дозволяє рітейлерам керувати своїм бізнесом через інтернет. Також представлений сервіс Dynamics 365 Connected Store, який за допомогою штучного інтелекту може вивчати звички покупців та давати продавцям корисні поради щодо покращення продажів.

У Dynamics 365 Connected Store агрегуються та аналізуються дані, що надходять із систем комп'ютерного зору, відео та IoT-датчиків. Завдяки цьому можна відстежувати відвідувачів магазинів та надсилати їм рекомендації на основі того, що вони купують та шукають.

Події, зафіксовані в Connected Store, дозволять надсилати повідомлення до веб-додатків або електронною поштою для співробітників магазину з прогнозами для підвищення продажів та ефективності роботи магазину.

Крім того, Dynamics 365 Connected Store може повідомляти про нестачу працівників на касах, коли вибудовують довгі черги, виявляти проблеми з обладнанням торгові точки та визначати довгострокові тенденції для керуючих магазинів

За допомогою Dynamics 365 Commerce роздрібні продавці створюватимуть докладні персоналізовані інтернет-сторінки про свої товари.

Сервіс зосереджений на рекламі, а також допомагає в управлінні ланцюжками поставок. Він дозволяє продавцям спілкуватися з покупцями безпосередньо, оскільки містить опцію оцінки купленого товару та відгуків покупців. За словами корпоративного віце-президента Microsoft, на створення Dynamics 365 Commerce пішло близько півтора року.

Microsoft також анонсувала сервіс Dynamics 365 Supply Chain Management, який пов'язує сигнали від датчиків інтернету речей із даними бізнес-транзакцій, щоб передбачити необхідність технічного обслуговування або заміни обладнання

Інші новини