+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Microsoft анонсувала реліз Project Acoustics 2.0

Microsoft оголосила про вихід Project Acoustics 2.0

Project Acoustics - це хвильовий моделюючий механізм від Microsoft, який дозволяє представити імерсивну акустику в 3D-середовищах, таких як ігри або змішана реальність. Він імітує ефекти пульсації, такі як оклюзія та обструкція, не покладаючись на апаратно інтенсивні можливості трасування променів. Наразі він підтримує розгортання на Windows, Xbox, Android та macOS як платформи виконання та інтегрується з ігровими рушіями, такими як Unity та Unreal.

Новий випуск Project Acoustics має кілька особливостей, характерних для Unreal і Unity. Unreal підтримує динамічні отвори, які під час виконання формують геометричну сітку середовища для відповідної імітації акустики. Крім використання автоматично згенерованих зондів, ви також можете вручну встановити власні в 3D-середовищі. Можна навіть встановити обсяг попередньо згенерованих зондів для окремих ділянок. Наявність більшої кількості зондів означало б більш точну акустику, але, очевидно, також призвело б до більш тривалого часу випікання. Крім того, ви можете використовувати опцію «перевизначення матеріалу», щоб вручну встановити швидкість поглинання для всіх матеріалів на ділянці.

Що стосується Unity, то єдиною особливістю, яка була виділена, є підтримка інтеграції Wwise для Unity. В цілому в Microsoft зазначили, що час випічки буде в два рази швидше в порівнянні з попередньою версією, і що новий випуск також містить кілька виправлень помилок.

Движок підтримує Windows і macOS як платформи редагування прямо зараз, але останній має плагіни, доступні тільки для Unity.

Project Acoustics - це двигун хвильової акустики для 3D інтерактивних вражень. Він моделює хвильові ефекти, такі як ефекти оклюзії, обструкції, порталування та реверберації в складних сценах, не вимагаючи ручної розмітки зон або інтенсивного трасування променів процесора. Він також включає інтеграцію ігрового рушія та аудіо проміжного програмного забезпечення. Філософія Project Acoustics схожа на статичне освітлення: випікайте детальну фізику в автономному режимі, щоб забезпечити фізичну базову лінію, і використовуйте легкий час виконання з виразними елементами керування дизайном для досягнення ваших художніх цілей щодо акустики вашого віртуального світу.

Інші новини