+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Liquid Studio Accenture розробила рішення для ефективного керування live-commerce продажами

Liquid Studio Accenture розробила рішення для ефективного управління продажами в реальному часі

Формат електронної комерції під назвою live-commerce (також званий прямими трансляціями покупок) почав набирати популярність під час режиму самоізоляції. Це рідний формат просування, коли під час стрімів блогери  пропонують купити товари або послуги.

Пряма трансляція покупок стає точкою зростання продажів і прибутку в електронній комерції, розвиваючись як на спеціалізованих маркетплейсах, так і на платформах Facebook, YouTube, Instagram і Twitch. Особливо актуальний такий формат для покоління Z, яке приймає рішення про покупку на основі рекомендацій набагато частіше: в 44% випадків (середній показник для всіх вікових груп становить 26%). У Китаї на кінець 2020 року оборот live-commerce прогнозували досягти $ 170 млн.

Рішення, розроблене Liquid Studio, може аналізувати результати кожного потоку з точки зору його впливу на продажі. Він заснований на технологіях обробки природної мови (NLP) і дозволяє використовувати дані відеопотоку, аудіопотоку і потоку чату. Крім безпосередньо реплік користувачів, інструмент оцінює їх емоційний відгук: для системи кожен знак інформативний, будь то розділовий знак або емодзі.

За допомогою цього інструменту роздрібні торговці зможуть перевірити маркетингові гіпотези та отримати інформацію про реальний вплив прямих трансляцій на продажі компанії. У тому випадку, якщо користувачі стрімінгу будуть зареєстровані на платформі мовлення, вони будуть співвіднесені з профілями клієнтів в CRM-системі бренду, що може стати основою для побудови персоналізованих відносин з клієнтами і створення індивідуальних додатків.

Інші новини

Найкраща ціна