Лабораторія Касперського попередили користувачів про зростання спаму, що експлуатує новорічну тему.
Через передсвятковий клопіт користувачі стають менш пильними.
Експерти «Лабораторії Касперського» попередили інтернет-користувачів про зростання спаму, що експлуатує новорічну тему. У передсвятковий період люди поспішають купити подарунки і через клопоту стають менш пильними, що суттєво полегшує завдання шахраям.
За словами експертів, частка сумлінної реклами в спамі з кожним роком зменшується, а частка шкідливих листів навпаки збільшується. Як приманку шахраї пропонують туристичні путівки, елементи новорічного декору та навіть листи від Діда Мороза. Користувачі, що потрапили на вудку, в кращому разі отримають товар сумнівної якості, а в гіршому – заплатять за товар або послугу, яких так і не дочекаються.
Шахраї майстерно підробляють листи, прикриваючись брендами та назвами великих компаній і відрізнити їх від справжніх дуже складно. Експерти ЛК визначили низку ознак, що дозволяють відрізнити шахрайський лист від офіційного розсилання легітимних компаній. Насамперед потрібно звернути увагу на тему листа. Тут важливим є не сам текст заголовка, а його оформлення. Серйозні компанії не використовують Caps Lock, літери, що скачають, або різні небуквенні символи. Якщо в темі листа вказано дуже багато інформації, у тому числі номери телефонів, швидше за все, це несумлінний спам.
Не варто сліпо вірити повідомленням, де відправником значиться не компанія, а окрема особа (наприклад Іван Іванович). Підозра також має викликати незрозумілі домени на кшталт qwrtuipad.xyz.
Відсутність листа оформлення також може свідчити про підробку. Великі фірми часто використовують у своїх листах багату графіку, винятком є повідомлення від менеджерів, з якими користувач особисто мав справу у минулому. Листам із невідомими посиланнями нібито на новорічну листівку краще не довіряти, попереджає ЛК.