+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Лабораторія Касперського: 47% компаній стикаються із втратою даних у сторонніх постачальників хмарних послуг

Швидке впровадження хмарних сервісів і відсутність чітко визначених безпекових стратегій залишають організації, які намагаються зберегти контроль над своїми даними, без безлічі послуг і додатків. Згідно з новими дослідженнями "Лабораторії Касперського", 35% компаній не впевнені, що деякі корпоративні дані зберігаються на серверах компаній або серверах хмарних провайдерів. Це робить надзвичайно важким забезпечення захисту та звітності даних, піддаючи їх цілісність ризику та прокладаючи шлях до потенційно серйозної безпеки та фінансових наслідків.

Хмарні сервіси дозволяють компаніям використовувати ключові технології для підтримки повсякденних операцій та планів зростання, не переймаючись технічним обслуговуванням або високою вартістю, тому не дивно, що 78% компаній вже використовують хоча б одну SaaS-послугу. Така ж кількість компаній (75%) планують перемістити більше додатків у хмару у майбутньому. Коли йдеться про IaaS, майже половина (49%) великих підприємств і 45% СМБ-компаній прагнуть передати ІТ-інфраструктуру та процеси стороннім організаціям.

Проте для багатьох організацій цей шлях був на шкоду безпеці, при цьому багато хто використовує хмарні сервіси без стратегії забезпечення захисту своєї інформації. Невизначеність навколо того, хто несе відповідальність за безпеку даних у хмарі, часто може бути основою цього підходу. Насправді дослідження показали, що 70% компаній, які використовують SaaS і постачальників хмарних послуг, не мають чіткого плану для вирішення проблем безпеки, які можуть вплинути на їхніх партнерів.

42% компаній не почуваються адекватно захищеними від інцидентів, що впливають на їхнього постачальника хмарних послуг, і 24% компаній зіткнулися з інцидентом безпеки, що впливає на ІТ-інфраструктуру, розміщену сторонньою особою за останні 12 місяців. У тих випадках, коли дані були скомпрометовані в результаті інциденту, до Топ3 типів даних, які були порушені, увійшли інформація про клієнта, базова інформація про співробітників та електронні листи.

Інші новини

Найкраща ціна