Лабораторія Касперського» запустила безкоштовну лінію техпідтримки для користувачів в Україні, Республіці Молдова та Республіці Білорусь
Підтримка здійснюється співробітниками call-центру «Лабораторії Касперського» російською та англійською мовами. Користувачі персональних продуктів з України, Республіки Молдова та Республіки Білорусь зможуть цілодобово звертатися до техпідтримки за номером:
- 0 800 500 811 (для дзвінків зі стаціонарних телефонів України, дзвінок безкоштовний)
- 00 800 700 88 911 (для дзвінків зі стаціонарних телефонів Республіки Молдова, дзвінок безкоштовний)
- 8 10 800 700 88 911 (для дзвінків зі стаціонарних та мобільних телефонів Республіки Білорусь, дзвінок безкоштовний) /ul> Телефонна підтримка користувачів корпоративних продуктів здійснюється з 08:00 до 16:30 (київський час) по робочих днях. Крім того, користувачі продуктів Лабораторії Касперського можуть скористатися базою знань служби технічної підтримки на сайті support.kaspersky.ru.