Корпорація Oracle представила нові функціональні можливості та вдосконалення у Oracle Marketing Cloud
У числі ключових новинок Oracle Marketing Cloud: look-alike modeling (метод розширення аудиторії) визначення перспективних потенційних клієнтів; додаткові вбудовані мобільні функції взаємодії з клієнтами; і маркетингові можливості по роботі з контентом, які полегшують створення та розповсюдження контенту в різних каналах. Social Marketing. Маркетологи та контент-менеджери тепер можуть використовувати платформу управління даними Oracle BlueKai для створення налаштованих імітуючих моделей на основі вихідних даних найбільш вигідних клієнтів з метою пошуку нових перспективних споживчих аудиторій. Вони також можуть використовувати передові інструменти для моделювання, щоб мати безперешкодний доступ до технології багатовимірного або багатоваріантного моделювання безпосередньо з середовища управління даними Oracle BlueKai. У той же час, маркетологи можуть надсилати персональні повідомлення на мобільні пристрої через хмарний сервіс Oracle Responsys Marketing Platform Cloud Service. Це можна зробити окремо або в рамках багатоступінчастих багатоканальних маркетингових програм, додатково персоналізуючи обслуговування клієнтів у будь-якому кращому для клієнта каналі взаємодії, зазначили в корпорації. Крім того, маркетологи можуть створювати образи споживачів, які відображають характерні риси ідеальних клієнтів. Більш того, ці образи можна легко активувати в Oracle Eloqua Marketing Cloud Service у вигляді споживчих сегментів для доставки персоналізованих пропозицій електронною поштою, через мобільні канали та соціальні мережі.
Оновлення інтерфейсу користувача в Oracle Responsys Marketing Platform Cloud Service полегшують маркетологам організацію обслуговування клієнтів та цифрову взаємодію з ними через інтернет, електронну пошту, SMS-повідомлення, push-повідомлення, соціальні мережі та показ реклами.<
За допомогою інструменту Oracle Marketing Calendar маркетологи можуть узгоджувати контент із програмами та інтегрувати дії з Oracle Content Marketing, Oracle Eloqua Marketing Cloud Service та інших рішень маркетингових партнерів. Удосконалення можливостей Oracle Responsys та Oracle Eloqua допомагають маркетологам швидко створювати та тестувати привабливі та дієві маркетингові e-mail повідомлення. Працюючи зі стандартними шаблонами і формами, що легко імпортуються, або починаючи «з чистого листа», маркетологи можуть створювати персоналізовані повідомлення незалежно від своїх технічних навичок.
Нові докладні правила Oracle Content Marketing допомагають маркетологам формувати точні та ефективні робочі процеси створення та управління контентом. Розширення аудиторії, допущеної до доповнення та схвалення контенту, спрощує масове створення контенту, який є ключовим елементом сучасної маркетингової стратегії. У свою чергу, новий центр маркетингових операцій Oracle Eloqua допомагає маркетологам швидко аналізувати продуктивність та ефективність систем і з легкістю виконувати завдання обслуговування масштабних маркетингових центрів глобальних організацій.
Крім того, розширено API-інтерфейси Oracle Responsys для підтримки автоматизованого, програмно-керованого обміну короткими SMS-повідомленнями.