+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Корпоративний месенджер Slack вийшов на Нью-Йоркську фондову біржу (NYSE)

Корпоративний месенджер Slack вийшов на Нью-Йоркську фондову біржу (NYSE)

Корпоративний месенджер Slack вийшов на біржу. Перший день торгів виявився дуже успішним для компанії.

Для перетворення на публічну компанію Slack обрала нетрадиційне ІPO, яке організують інвестиційні банки, які проводять зустрічі з інвесторами, де й визначається ціна продажу паперів. Було зроблено так званий прямий лістинг, що дозволяє компанії реєструвати акції для вільного продажу без попередніх торгів за участю інвесторів. Їх вартість формується на основі попиту та пропозиції.

Ця процедура не вимагає від компанії залучення капіталу за рахунок випуску акцій на біржу. Тому перед розміщенням не визначається ціна, за якою інвестори готові купити акції на початок торгів ними. Нью-Йоркська фондова біржа (NYSE), яку Slack обрала як майданчики для торгівлі своїми акціями, встановила лише довідкову ціну — зразкову оцінку для початку торгів.

Довідкова ціна склала $26, що відповідало ринковій капіталізації $15,7 млрд. На відкритті NYSE вартість цінних паперів Slack склала $38,5, що на 48% перевищило довідкову ціну. До закриття біржі курс котирувань зупинився на позначці $38,62, а ринкова капіталізація перевищила $20 млрд. Протягом першого дня торгів максимальна ціна акцій компанії сягала $42, а капіталізація — $23,2 млрд (з урахуванням усіх акцій, що належать співробітникам, у тому числі в вигляді опціонів). За підсумками останнього раунду приватного фінансування інвестори оцінювали компанію $7 млрд.

Акції Slack розміщені Нью-Йоркській фондовій біржі під тикером WORK, хоча спочатку було обрано позначення SK. Новим тікером компанія хотіла наголосити на важливості використання свого сервісу у робочих цілях. У первісному проспекті до IPO слово «work» (робота) згадувалося понад 40 разів.

Месенджер стане другою великою компанією, яка потрапила на біржу без проведення IPO. У квітні 2018 року за схемою прямого лістингу на біржу вийшов музичний сервіс Spotify. Така модель розміщення акцій дає змогу значно заощадити на банківській комісії.

Ми вважаємо, що прямий лістинг є більш ефективним та дієвим способом виходу на біржу без обмежень, які накладає IPO, — наводить інформагентство Reuters слова фінансового директора Slack

Для проведення прямого лістингу компанія має бути добре відома інвесторам, щоби в її бізнесі не доводилося розбиратися. Slack належить саме до таких компаній.

Після виходу на біржу Slack співзасновник та генеральний директор компанії Стюарт Баттерфілд став мільярдером — вартість його 8,6-відсоткової частки склала $1,6 млрд. Компанія Accel, яка є найбільшим акціонером Slack, має пакет паперів вартістю $4,6 млрд

Інші новини

Найкраща ціна