Дослідження Trend Micro виявило, що організації часто жертвують кібербезпекою заради інших цілей
Trend Micro Research виявляє, що організації часто жертвують кібербезпекою для інших цілей
Trend Micro Incorporated опублікувала результати нового дослідження, згідно з яким 90% IT-менеджерів стверджують, що їх компанії готові йти на компроміси в питаннях кібербезпеки на користь цифрової трансформації, підвищення продуктивності або досягнення інших цілей. Більш того, 82% респондентів відчули, що на них чинять тиск, вимагаючи применшити серйозність кіберризиків перед радою директорів.
«ІТ-лідери змушені займатися самоцензурою: виступаючи перед радою директорів, вони бояться звучати занадто наполегливо або занадто песимістично. Майже третина з них відчувають тиск постійно. Але такий підхід лише посилює порочне коло, в якому топ-менеджери не усвідомлюють справжнього масштабу ризиків», – пояснює Бхарат Містрі, технічний директор Trend Micro у Великобританії. « Ризики слід обговорювати таким чином, щоб розглядати кібербезпеку як фундаментальний драйвер зростання бізнесу, допомагаючи об'єднати ІТ-керівників та керівників бізнесу, які насправді борються за одне й те саме».
«Особи, які приймають іт-рішення, жодним чином не повинні применшувати серйозність кіберризиків для ради директорів. Але, можливо, їм доведеться знайти різну термінологію, щоб обидві сторони розуміли один одного, сказав Філ Гоф, керівник відділу інформаційної безпеки в Nuffield Health, найбільшої медичної компанії Великобританії. «Це перший крок на шляху узгодження бізнес-стратегії зі стратегією кібербезпеки, і цей крок дуже важливий. Формулювання кіберризиків у бізнес-плані приверне до них необхідну увагу та допоможе вищому керівництву визнати безпеку фактором зростання, а не перешкодою для інновацій».
Дослідження показує, що лише 50% ІТ-керівників і 38% осіб, які приймають бізнес-рішення, вважають, що топ-менеджмент повністю усвідомлює масштаби кіберризиків. Хоча деякі вважають, що це пов'язано з тим, що тема складна і постійно змінюється, багато хто вважає, що керівник або недостатньо пробує (26%), або просто не хоче розбиратися (20%).
Існують також розбіжності між ІТ-лідерами та керівниками бізнесу щодо того, хто в кінцевому підсумку відповідає за управління та мінімізацію ризиків. ІТ-керівники майже вдвічі частіше, ніж керівники бізнесу, вказують на ІТ-команди та CIO. 49% респондентів стверджують, що кіберризики все ще розглядаються як ІТ-проблема, а не бізнес-ризик.
Таке протиріччя може стати причиною серйозних неприємностей: 52% респондентів згодні з тим, що ставлення їх організації до кіберризиків непослідовне і змінюється з місяця в місяць. Однак 31% респондентів вважають, що кібербезпека є найбільшим бізнес-ризиком на сьогодні, а 66% стверджують, що вона має найбільший вплив на витрати всіх бізнес-ризиків – це виглядає як протиріччя, якщо врахувати загальну готовність йти на компроміси щодо безпеки.
Респонденти вважають, що є три основні фактори, які змусять вище керівництво приділяти більше уваги кіберризикам:
- 62% думають, що це станеться після злому організації,
- 62% вважають, що це допоможе дати більш чітке і зрозуміле пояснення бізнес-ризиків, викликаних кіберзагрозами,
- 61% вважають, що клієнти можуть вплинути на ситуацію – якщо почнуть вимагати більш просунутого захисту даних.
«Щоб кібербезпека стала проблемою на рівні ради директорів, вище керівництво повинно розглядати її як повноцінний інструмент підтримки бізнесу», - сказав Марк Уолш, архітектор корпоративної безпеки в Coillte, найбільшій лісогосподарській компанії Ірландії. «Це спонукатиме керівників ІТ та безпеки висловлювати занепокоєння правлінню мовою бізнес-ризиків. І це вимагатиме від ради директорів пріоритетних проактивних інвестицій, а не лише тимчасових рішень після злому».