Дослідження Aruba показало, що роботодавцям доведеться зіткнутися з новим поколінням працівників
Дослідження Аруби показало, що роботодавцям доведеться зіткнутися з новим поколінням співробітників
Дослідження, проведене компанією Aruba, Hewlett Packard Enterprise, показало, що роботодавцям доведеться зіткнутися з абсолютно новим поколінням. 85% співробітників, які сьогодні працюють в гібридному режимі, заявили, що вважають себе в зароджується Generation Novel (Gen-N).
Термін «Gen-N», придуманий цифровим антропологом Брайаном Солісом, описує колекцію людей у різних вікових групах, які вважають за краще використовувати цифрові технології та надають більшого значення персоналізації, налаштуванню та прозорості брендів, які вони використовують, працюють або підтримують. Крім усього іншого, вони добре розбираються в техніці, використовують і вимагають від них набагато більше, ніж раніше - як вдома, так і на роботі.
Згідно з дослідженням 5 018 «гібридних» працівників з п'яти країн РЕГІОНУ EMEA, 78% респондентів стверджують, що сьогодні використовують технології в набагато більшій мірі, ніж до пандемії COVID-19, а 75% з них вважають, що добре розбираються в цифрових технологіях. 69% респондентів повідомляють, що сьогодні вони мають більш глибоке розуміння технологій, які використовуються на роботі, а 71% вважають важливим вміти модернізувати технічне оснащення свого робочого місця відповідно до особистих переваг.
Дослідження також виявило ризики, які це нове покоління людей додасть до робочого процесу, якщо їхні потреби не будуть задоволені. Наразі лише 38% респондентів стверджують, що мають великий вибір технологій для організації свого робочого місця. Співробітники відзначають, що без правильно підібраних технологій знизиться їх продуктивність (35% опитаних), а також погіршиться баланс між професійною діяльністю і особистим життям (23% опитаних).
Вимоги покоління N до підвищеної свободи дій і впевненості в своїх технічних знаннях створюють цілий ряд ризиків безпеки для компаній, які виникають в залежності від того, що, де і коли співробітники підключаються до мережі. Наприклад, 50% респондентів кажуть, що зараз частіше намагаються вирішити технічну проблему самостійно, ніж до пандемії.
«Гібридні» співробітники по-новому дивляться на роль технологій на робочому місці. 80% респондентів стверджують, що їхня компанія повинна прийняти політику, яка заохочує більш продумане та розумне використання технологій. І хоча 73% учасників дослідження вважають, що технології є важливим елементом у створенні інклюзивного середовища для нового гібридного робочого місця, 44% респондентів відзначають, що наразі цього не відбувається.
Поведінка «гібридних» працівників створює нові ризики для робочого середовища, якщо їхні потреби не будуть задоволені. Зіткнувшись з технічною проблемою на роботі, майже три чверті (74%) «гібридних» співробітників розраховують вирішити її протягом не більше 20 хвилин, а більше двох п'ятих респондентів (42%) розраховують вирішити її менш ніж за 10 хвилин. Більше половини (55%) учасників дослідження зізнаються в підключенні до публічної мережі, яка не захищена паролем принаймні раз на тиждень, при цьому лише третина (33%) регулярно замислюються про ризики безпеки такого доступу. При цьому до 82% як і раніше використовують свій особистий мобільний пристрій для доступу до робочої інформації.
«Наше дослідження показує, що нове покоління «гібридних» працівників, з їх мінливою поведінкою і підвищеними вимогами, буде пред'являти нові вимоги до роботодавців, коли мова йде про технології, що використовуються на робочому місці », - сказав Мортен Іллам, віце-президент Aruba, Hewlett Packard Enterprise, EMEA . Щоб знизити ризики безпеки, пов'язані з поведінкою покоління N, підвищити продуктивність співробітників і забезпечити їм адекватну підтримку, компаніям просто доведеться задовольняти ці нові потреби. Досягнення балансу між відкритістю мережі та безпекою забезпечить співробітникам саме ті рівні гнучкості, свободи дій та персоналізації, яких вони прагнуть сьогодні, без шкоди для безпеки».
