+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Штучний інтелект у JPMorgan Chase створює якісніші рекламні оголошення, ніж маркетологи

Штучний інтелект у JPMorgan Chase створює якісніші рекламні оголошення, ніж маркетологи

JPMorgan Chase підписала п'ятирічний контракт зі стартапом, який використовує штучний інтелект для копірайтингу. Угода послідувала за успішним пілотним випробуванням нової технології.

Виявилося, що інструмент машинного навчання Persado створював якісніші рекламні оголошення на основі заготовок, ніж основні автори, що оцінювалося за вищими показниками переглядів - у деяких випадках вони перевищували популярність оригінальних статей більш ніж удвічі. Директор з маркетингу JPMorgan Chase Крістін Лемкау (Kristin Lemkau) зазначає, що технологія Persado неймовірно перспективна. «Вона переписує статті та заголовки таким чином, що справжнім маркетологам навіть не спадає на думку. І це працює.»

«Машина повідомлень» Persado створює новий рекламний текст на основі існуючого з використанням бази даних, що містить понад 1 мільйон слів, помічених та оцінених за емоційною привабливістю. JPMorgan Chase почала тестувати технологію у 2016 році і тепер сподівається використовувати її не тільки для реклами, а й для внутрішніх комунікацій та підтримки клієнтів.

Компанії не розкривають фінансових та інших умов угоди. Але на питання про те, чи приведе домовленість до скорочення чи інших змін у штаті, представник банку сказав, що нова угода «не вплинула на нашу структуру».

Щорічний ІТ-бюджет JPMorgan Chase становить $11 млрд, що, зокрема, дозволяє компанії автоматизувати багато завдань, і компанія не самотня в цьому прагненні. Опитування, проведене компанією BrightEdge у 2018 році серед цифрових маркетологів найбільших компаній показав, що близько 60% готові незабаром використовувати ІІ у своїй контент-стратегії. Persado стверджує, що його технологія використовується більш ніж 250 брендами, включаючи Dell, Citi, American Express, Air Canada та Microsoft

Інші новини

Найкраща ціна