Штучний інтелект трансформує навчання та формування навичок
Штучний інтелект трансформує навчання та формування навичок
Штучний інтелект здатний допомогти вирішити деякі з найскладніших завдань, з якими зіткнулося суспільство, та створити найбільш безпечний, здоровий та процвітаючий світ для всіх. У попередніх постах я вже ділився вражаючими можливостями у галузі охорони здоров'я та сільського господарства. Але, напевно, немає області, де відкривалися б цікавіші — чи важливіші — можливості, ніж сфера освіти та формування навичок. Персоналізоване навчання з використанням ІІ для адаптації методів та матеріалів навчання до потреб окремих учнів, автоматизована оцінка, що позбавляє вчителів необхідності приймати іспити та звільняє більше часу для роботи з учнями, інтелектуальні системи, що змінюють підходи студентів до пошуку інформації та взаємодії з нею, — усі ці нові можливості для покращення результатів навчання та підвищення доступності знань по-справжньому перетворять сферу освіти.
У світі існує безліч класів, в яких викладачі вчать дуже різні групи учнів з різних культур, які говорять кількома мовами. Приклад - середня школа Dhour Shweir Public Secondary School у Лівані. Взаємодія між її учнями та викладачами вдалося покращити за допомогою програм OneNote та Microsoft Teams, які дозволяють перекладати текст і мовлення в режимі реального часу, завдяки чому учням, які розмовляють різними мовами, стало простіше спілкуватися один з одним. Ці інструменти не тільки підвищують продуктивність та ефективність групової роботи, а й покращують взаємодію між учнями та вчителями.
Австралійський професор Девід Келлерманн (David Kellermann) нещодавно продемонстрував, що можна робити за допомогою Teams: він створив для своїх студентів унікальне навчальне середовище, в якому є бот, здатний самостійно відповідати на запитання студентів, та панель управління Power BI, яка зіставляє успіхи студентів на іспиті з результатами однокурсників та допомагає створювати персоналізовані навчальні плани для підготовки до майбутніх іспитів на основі попередніх результатів.
Мене заінтригував новий цифровий асистент, нещодавно запущений Стаффордширським університетом в Англії. Він називається Beacon («Маяк»), його призначення — полегшувати стрес і занепокоєння, які зазнають багато студентів на першому курсі університету. Beacon працює на платформі хмарних обчислень Microsoft Azure і використовує той факт, що студенти Стаффордширського університету, одного з лідерів серед британських установ з впровадженню цифрових технологій, частіше звертаються за інформацією та допомогою до свого мобільного телефону, ніж до викладачів та співробітників університету.
Beacon — частково джерело інформації, частково цифровий тренер відповідає на запитання, пропонує студентам заходи, які можуть їх зацікавити, перевіряє настрій та підтримує у навчанні. Якщо цифровий помічник виявляє ознаки того, що студент має труднощі, він відправляє попередження співробітнику університету, який може запропонувати допомогу. Основна ідея полягає в тому, що помічник знизить кількість відрахованих і допоможе студентам досягти успіху, надаючи інформацію про те, як кожен з них пристосовується до університетського життя, і створюючи можливість для швидкого надання додаткової підтримки тим, хто її потребує.
Освіта не закінчується школою або університетом. У сучасному світі ми всі повинні бути готові продовжувати вчитися і переучуватися зі зміною навколишніх умов.
Окрім використання у традиційних навчальних закладах, ІІ також може допомагати людям перекваліфікуватися та опановувати нові навички. Зокрема, це стає можливим завдяки партнерству Microsoft з Ashoka, міжнародною організацією, яка підтримує соціальних підприємців, які шукають інноваційні рішення найгостріших соціальних, культурних та екологічних проблем суспільства. Ця робота ведеться в рамках всесвітньої ініціативи Microsoft Tech for Good, а в основі нового партнерства лежить програма Microsoft-Ashoka Accelerator, розроблена для розвитку екосистеми стартапів, що використовують можливості хмарних обчислень та штучного інтелекту для вирішення соціальних та екологічних проблем. На початку цього року я мав задоволення зустрітися з Арно Муро, одним із директорів Ashoka Europe, та поговорити про підтримку багатообіцяючих соціальних стартапів. Microsoft надає доступ до технологій, штучного інтелекту та хмарних обчислень, а також пропонує наставників, які допомагають підприємцям створювати інтелектуальні рішення на основі даних, виходити на ринки та робити багато іншого.
Я також був присутнім на відкритті перших проектів Microsoft-Ashoka Accelerator у Франції та Індії — запровадження програми ми розпочали з цих країн. Серед перших учасників програми відзначу три організації: Singa, яка допомагає біженцям і тим, хто шукає притулку, налагоджувати контакти з людьми, вливатися в нове суспільство і користуватися новими економічними можливостями в країнах, що їх приймають; Ipso Health, яка працює над покращенням систем охорони здоров'я та розширенням доступу до якісним медичним послугам; та Libraries Without Borders («Бібліотеки без кордонів»), яка створює бібліотеки та забезпечує доступ до інформаційних ресурсів у зонах конфліктів та районах, що постраждали від стихійних лих.
Одна з особливостей, які мені найбільше подобаються у новому партнерстві, це особлива увага Ashoka до програм для молоді та усвідомлення тієї користі, яку приносить допомогу новому поколінню молодих підприємців у набутті впевненості, навичок та знань, необхідних їм для застосування передових технологій. в інноваційних соціальних проектах У рамках своєї програми Youth Ventures Ashoka співпрацює з понад 500 000 молодих людей по всьому світу.
Я теж твердо вірю в цінність наставництва для молоді та активно беру участь у цьому через фонд Live for Good, який ми з сім'єю створили у 2015 році, щоб дати можливість молодим людям з усіх верств суспільства повною мірою реалізувати свій потенціал за допомогою соціального підприємництва та цифрових інновацій.
Одна з найважливіших речей, які я дізнався, полягає в тому, що світ сповнений талановитих молодих людей, які мають блискучі ідеї та глибоке бажання створити кращий світ, але які часто не мають можливості придбати необхідні навички, використовувати потрібні технології та звертатися за допомогою до наставників, щоб по-справжньому досягати успіху в навчанні та на роботі. Сьогодні такі інтелектуальні сервіси, як цифровий помічник Beacon Стаффордширського університету, і такі програми, як Microsoft-Ashoka Accelerator, дозволяють молодим людям отримати підтримку, якої вони потребують просування вперед, тоді як технології на основі штучного інтелекту відкривають нові можливості для того. , щоб робити світ краще.
Для мене, мабуть, найбільш надихаючий і багатообіцяючий аспект цифрової революції — це двері, які вона відчиняє для всіх нас, щоб процвітати та створювати найкращий світ.