+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Штучний інтелект від Microsoft навчився читати та відповідати на запитання як людина

Дослідна команда Microsoft Research Asia створила технологію машинного читання на основі технологій штучного інтелекту. Результат точності відповіді питання, отриманий дослідниками, порівняємо з результатами відповіді людини. Нові досягнення у цій сфері дозволять технологічним сервісам взаємодіяти з людьми природніше.

Для експерименту був використаний набір даних для машинного читання та розуміння текстів SQuAD (Stanford Question Answering Dataset), розроблений фахівцями зі Стенфордського університету. Він містить питання, що базуються на статтях з Вікіпедії. 3 січня 2018 року Microsoft запропонувала модель, яка отримала в тесті на пошук точної відповідності результат 82,650. Середній результат людей, які відповідали на той же набір питань, — 82,304.

Технології машинного читання та розуміння текстів дозволять комп'ютерам швидко обробляти зміст книг та документів, а потім надавати людям необхідну інформацію у простому та зрозумілому вигляді. Наприклад, водії зможуть швидко знайти відповідь у великому довіднику з автомобіля, заощадивши час та зусилля у складних ситуаціях. Лікарі, юристи та інші фахівці швидше справлятимуться з завданнями, що вимагають вивчення багатьох документів для пошуку рідкісних прецедентів та інших специфічних даних. Нові технології підвищать ефективність їх роботи та дозволять приділяти більше часу лікуванню пацієнтів та врегулюванню юридичних питань.

Microsoft розробляє технології, що дозволяють комп'ютеру відповідати не тільки на вихідне питання, а й на наступні, а також на питання, що складаються з кількох пропозицій.

Попередні версії моделей Microsoft, які були використані для проходження тесту SQuAD, вже використовуються в пошуковій системі Bing. Зараз компанія працює над їх застосуванням для вирішення складніших завдань.

Інші новини

Найкраща ціна