+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Intuit купила Origami Logic – розробника аналітичних інструментів для маркетингу

Intuit купила Origami Logic - розробника аналітичних інструментів для маркетингу

Intuit оголосила про придбання Origami Logic, яке допоможе покупцеві розширити свою інфраструктуру даних.

Origami Logic — американський розробник аналітичних інструментів для маркетингу. У стартапу є хмарний сервіс, який допомагає бізнесу вимірювати ефективність рекламних кампаній. У сервісі реалізована комплексна аналітична система, за допомогою якої дані збираються з різних джерел, розрізнені записи поміщаються в єдині масиви і вирішуються такі проблеми, як записи, що повторюються, або пропущені поля.

На перший погляд, рішення для вимірювання ефективності маркетингових кампаній не зовсім підходять Intuit, яка розробляє програмне забезпечення для підготовки податкових документів та інші фінансові продукти. Технічний директор Intuit Маріанна Тессел (Marianna Tessel) пояснила у своєму блозі, що компанія купує Origami Logic не для отримання її маркетингових можливостей, а скоріше для придбання технологій управління даними.

Origami Logic розвиває платформу, яка може використовуватися для визначення тенденцій, таких як зміни обсягів продажів в організації, а також для більш загальних аналітичних завдань на кшталт проведення сегментації клієнтів. Intuit заявила, що використовуватиме цю технологію для покращення своєї внутрішньої інфраструктури управління даними. Компанія сподівається, що Origami Logic допоможе їй краще обробляти величезні обсяги інформації, які її клієнти генерують.

Закрити операцію з продажу Origami Logic компанії Intuit планується у другому кварталі 2019 року. Фінансова складова угоди не розкривається. В Intuit лише зазначили, що ця покупка не вплине на прогноз щодо доходів на 2019 рік. До кінця травня Origami Logic залучила загалом $64 млн інвестицій

Інші новини

Найкраща ціна