+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Інтернет-шахраї почали шукати жертв за допомогою реклами на Youtube

Інтернет-шахраї почали шукати жертв за допомогою реклами на Youtube

Експерти «Лабораторії Касперського» виявили, що інтернет-шахраї почали шукати жертв за допомогою платної таргетованої реклами на Youtube. Як приманку зловмисники використовують обіцянку заплатити велику суму грошей нібито за проходження опитування або в рамках будь-якої благодійної виплати. З початку цього року захисні рішення «Лабораторії Касперського» заблокували майже 17 млн. спроб переходу на подібні фішингові сайти, що обіцяють солідні виграші.

Шахрайство зазвичай розгортається за наступним сценарієм. У стрічці користувача з'являється рекламне відео із привабливою пропозицією отримати круглу суму грошей за пару простих кліків в інтернеті. Далі у відеоролику демонструються всі дії, які потрібно виконати користувачеві для отримання великого виграшу – як правило, йдеться про необхідність заплатити комісію. У деяких схемах шахрайства «комісій» буває кілька: за переказ, за ​​оренду транзитного рахунку, за конвертацію тощо.

Для того, щоб переконати жертву, що все по-чесному, наприкінці кожного відеоролика демонструється приклад успішного зарахування заявленої нагороди на рахунок. Також у коментарях до відео є безліч відгуків, причому деякі з них написані як нейтральні або викликають сумніви – знову ж таки, щоб створити враження, що своєю думкою поділилися реальні користувачі.

В описі відео або першому коментарі міститься посилання на сайт, на який і потрібно перейти, щоб отримати великий виграш. На цьому сайті користувач знайде всі форми для заповнення, які він вже бачив у відеоролику. Зрозуміло, якщо користувач буде слідувати інструкції та сплатить усі «комісії», то позбудеться грошей і не отримає обіцяного виграшу.

«Подібний опитувальний фішинг, тобто коли жертві обіцяють винагороду за проходження опитування, аж ніяк не нове явище. Однак у цьому випадку вкрай незвичайний метод його поширення – через платну рекламу на Youtube. Зловмисники, безперечно, розраховують на те, що користувачі довіряють цьому ресурсу і загалом звикли до різного роду відеореклами на ньому, – сказав контент-аналітик "Лабораторії Касперського". - Щоб не потрапити на вудку шахраїв, завжди критично оцінюйте будь-які привабливі пропозиції: безкоштовний сир буває тільки в мишоловці. А щоб не мучитися у сумнівах, на легальному або фішинговому сайті ви знаходитесь, використовуйте якісне захисне рішення, в якому є технології розпізнавання та блокування фішингової загрози».

«Ми дуже серйозно ставимося до недобросовісної ділової практики і вважаємо її кричущим порушенням нашої політики. Шахрайство з рекламою – складна проблема, і ми, як і раніше, віддані боротьбі з нею. Ми завжди працюємо над новими, більш ефективними способами боротьби з тими рекламодавцями, які використовують неправдиву інформацію та інші сумнівні методи. Ми продовжуємо розробляти нові рішення для зменшення шахрайства та робимо так, щоб ділова реклама була актуальною та корисною. Ми також закликаємо людей повідомляти нам, коли вони бачать рекламу, яка викликає їх занепокоєння. У нас є особлива політика щодо недостовірної реклами, яка вводить в оману. Лише за 2018 р. ми видалили 2,3 млрд несумлінних оголошень у нашій рекламній мережі та закрили майже мільйон акаунтів рекламодавців – порушників», – зазначили у прес-службі Google.

Інші новини