+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

INFORMS Marketing Science: чат-боти збільшують продаж у 4 рази

INFORMS Marketing Science: чат-боти збільшують продаж у 4 рази

Опубліковано дослідження, згідно з яким застосування чат-ботів дозволяє збільшити продажі в чотири рази порівняно з недосвідченими працівниками. Однак якщо клієнту перед покупкою говорять про використання штучного інтелекту, продажі падають майже на 80%.

Чат-боти на основі ІІ практично не приносять витрат і збільшують продаж у 4 рази. У машин не буває «поганих днів», вони ніколи не розчаровуються і не втомлюються, здатні заощадити величезні кошти як для продавців, так і для споживачів, проте компанії поки не готові активно впроваджувати чат-боти в клієнто-орієнтованих областях. Причину пояснює нове дослідження, опубліковане в журналі INFORMS Marketing Science: згідно з його результатами, якщо клієнти дізнаються про застосування чат-бота перед покупкою темпи продажу різко знижуються — більш ніж на 79,7%.

Вчені з університету Темпл та університету Фудань проводили дослідження серед 6000 клієнтів компанії, яка надає фінансові послуги. Всі клієнти були рандомізовані та спілкувалися або з людьми, або з чат-ботами. Розкриття «особи» співрозмовника проводилося на початку розмови або наприкінці після покупки; у кількох групах «особистість» співрозмовника не розкривалася. ІІ виявився в 4 рази ефективнішим за звичайний працівник, проте якщо клієнт дізнавався, що розмовляє з чат-ботом, його майже напевно відлякувала передбачувана «механістичність» співрозмовника.

Дослідники вважають, що ці результати не повинні стримувати застосування чат-ботів. ІІ має безперечні технологічні переваги і дозволяє знизити ціни завдяки зменшенню витрат на ручну працю. Однак маркетологи повинні взяти до уваги отримані результати та постаратися підвищити довіру клієнтів до чат-роботів

Інші новини