Imperva представила рішення для виявлення, ідентифікації та захисту персональних даних
Imperva представила рішення для виявлення, ідентифікації та захисту персональних даних
Imperva представила конфіденційність даних Imperva - рішення для виявлення, ідентифікації та захисту персональних даних
Платформа безпеки Imperva Sonar отримала новий інструмент конфіденційності даних Imperva. Imperva Data Privacy привносить досвід Imperva у виявлення баз даних, класифікацію даних та управління конфіденційними даними, щоб спростити складне завдання ідентифікації в середовищі всіх місць, де зберігаються персональні дані, а також того, хто і що отримує до них доступ.
Платформа безпеки Imperva Sonar забезпечує захист від периферійних пристроїв і API до критичних даних, дозволяючи аналізувати активність, починаючи від веб-сайтів і API, в додатках, закінчуючи зберіганням структурованих, напівструктурованих і неструктурованих даних. Автоматизація дозволяє досить швидко адаптуватися, щоб вчасно блокувати нові атаки і експлойти нульового дня.
Компанія з кібербезпеки Imperva оголосила про інструмент, заснований на своїй технології Sonar Platform, який спрямований на те, щоб допомогти підприємствам краще орієнтуватися в дотриманні конфіденційності. Реліз, який називається Imperva Data Privacy, спрощує процес визначення того, де зберігаються персональні дані в середовищі та хто отримує до них доступ, мінімізуючи ручні процеси, необхідні для підтримки безперервної відповідності.
Discovery, з'ясовуючи, як і де знаходяться дані, традиційно робили електронні таблиці та опитували зберігачів даних або власників даних», – розповів VentureBeat старший директор з питань конфіденційності в Imperva. "Це дуже ручне. І це неточно, тому що це опора на людську пам'ять. Це дозволяє автоматизувати цей процес.
Конфіденційність даних Imperva працює з будь-яким локальним, хмарним, гібридним або мультихмарним середовищем, і існуючі клієнти можуть запускати інструмент поверх платформи Sonar. Він також автоматично підлаштовується під будь-які нові або розширені правила.
Поточні мандати включають споживачів, які мають право знати, які дані про них має компанія, право виправляти помилки, право на перенесення персональних даних та право бути забутим. Каліфорнійський закон про конфіденційність споживачів (CCPA) вимагає дотримання вимог будь-якої організації, яка обробляє дані про жителів Каліфорнії, що впливає на більшість компаній. Загальний регламент захисту даних (GDPR) пропонує подібний захист у Європі. Загалом, понад 107 країн мають закони про конфіденційність та захист даних, з більшою ймовірністю на шляху, в тому числі в кількох штатах США.