+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Imagicle анонсував Call Recording for Webex Calling Multi-Tenant

Imagicle анонсував Call Recording for Webex Calling Multi-Tenant

Imagicle Call Recording - рішення, яке дозволяє compliance recording and voice AI analysis of all company calls on any device офіційно доступне Webex Control Hub, що робить його доступним для Webex Calling Multi-Tenant

Запис дзвінків фіксує всі внутрішні та зовнішні розмови Webex Calling у режимах Always On та On Demand з паузою/відновленням, забезпечуючи захист даних та дотримання правил безпеки, таких як GDPR, MiFID II, PCI-DSS та HIPAA.

Imagicle Call Recording вже давно є частиною інтеграції Imagicle для Cisco, але сьогодні можливість керування рішенням безпосередньо із Control Hub робить його ще на крок попереду.

"Imagicle Call Recording повністю інтегрується з Webex Calling Multi-Tenant і Dedicated Instance, що спрощує міграцію в хмару і, нарешті, дає вам можливість вибрати улюблену хмарну програму прямо з Control Hub", - говорить Крістіан Бонджовані, Co. - генеральний директор та головний технічний директор Imagicle. "Пряме управління з Control Hub забезпечує швидке і просте налаштування рішення і підвищує цінність Webex Calling за допомогою рішення для запису викликів, яке також надає функції запису екрана та голосової аналітики, надаючи повну картину взаємодії з клієнтами".

У той час як запис екрана фіксує дії агентів на робочому столі комп'ютера під час дзвінків, щоб отримати повну картину взаємодії з клієнтами, голосова аналітика збільшує продажі та покращує шлях клієнта за рахунок аналізу записаних голосових викликів за допомогою AI-driven transcriptions та sentiment analysis.

Запис дзвінків — це не перше рішення, доступне в Webex Control Hub. Насправді, цифровий факс з'явився раніше, а Attendant Console для Webex Calling вже існувала.

"Після загальнодоступної консолі Imagicle Attendant Console для Webex Calling, за якою пішов цифровий факс у Control Hub, Cisco вітає функцію запису викликів Imagicle, пропонуючи інновації всім користувачам Webex по всьому світу". - Каже Сюй, директор BD and Strategic Alliances - Північна Америка. "Крім того, гаджет для запису викликів Imagicle безпосередньо в додатку Webex - це вишенька на торті, що забезпечує безперебійну роботу".

The Imagicle Call Recording gadget for Webex дозволяє легко отримувати доступ до записів, керувати ними та відтворювати їх безпосередньо з програми Webex на будь-якому пристрої, що робить керування записами простіше, ніж будь-коли.

Звичайно, запис дзвінків відповідає таким правилам, як GDPR, MiFID II, PCI-DSS та HIPAA, завдяки належному шифруванню, журналу аудиту та багато іншого. Фактично, записані дзвінки шифруються за допомогою безпечних протоколів SIP та SRTP, з розширеним профільуванням користувачів для доступу на основі правил та гнучким часом зберігання, поєднуючи повсякденну роботу відповідно до вимог з перевагами запису екрана, дзвінків та аналізу взаємодії для покращення якості обслуговування клієнтів. обслуговування та утримання.

Інші новини