IBM: традиційні гравці ринку кидають виклик цифровим руйнівникам
Наступною хвилею проривних інновацій керуватимуть традиційні гравці, що створює значну загрозу для нових проектів, зокрема цифрового типу. Такі результати показало дослідження C-Suite Study, проведене IBM Institute for Business Value.
72% опитаних керівників вищої ланки заявили, що гравці ринку, що діють, частіше, ніж нові учасники, домагаються проривних результатів у своїй галузі. Для порівняння, лише 22% респондентів наголосили, що нові конкуренти та стартапи ініціюють проривні зміни.
У 2015 році результати дослідження IBM показали, що 54% топ-керівників компаній чекали конкуренції з компаніями з інших галузей. У той самий час останнє дослідження свідчить, що це показник скоротився наполовину, до 26 %. Діючі гравці ринку стали розумніше використовувати наявні цінні дані, відточуючи свої навички співробітників, а в деяких випадках взагалі купують непомітних гравців-конкурентів, щоб не пропустити лідерство в цифрову епоху.
Також результати дослідження показали, що дані стали найпотужнішим активом для традиційних гравців на ринку. Так, сьогодні вони мають 80% загального обсягу інформації у світі. Поряд із таким активом, як їхні співробітники, традиційні гравці використовують дані для створення нових конкурентних переваг.
Цього року навички співробітників піднялися з п'ятого на третє місце у рейтингу факторів, які найбільше впливатимуть на організації. Раніше акцент був скоріше на дефіциті таких навичок, особливо в галузі технологій.
Дослідження показало, що організації всіх видів вживають термінових заходів, щоб досконало опанувати навички персоналізованого обслуговування клієнтів. 68% опитаних топ-менеджерів вважають, що організації повинні приділяти більше уваги клієнтському досвіду, ніж продуктам.
57% компаній-революціонерів у галузі є засновниками чи власниками власної бізнес-платформи.