+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

HPE представила результати дослідження Модель як послуга у 2019 році: стимулювання змін

HPE представила результати дослідження Модель як послуга у 2019 році: стимулювання змін

Майже дев'ять із десяти (87%) ІТ-керівників, відповідальних за ухвалення рішень, стверджують, що їхні організації почали впроваджувати рішення по моделі «як послуга» або вже завершили цей процес. Однак сім із десяти (71%) турбуються, що не встигають за змінним ринком рішень «як послуга». Це випливає з дослідження «Модель „як послуга“ в 2019 році: стимулювання змін», представленого HPE. У процесі дослідження було опитано понад 1000 ІТ-керівників компаній різного розміру (від 50 співробітників до 10000) в США, Німеччині та Великобританії, що дозволило вивчити майбутні можливості та вплив споживання за моделлю «як послуга».

«Ми бачимо збільшення інтересу на ринку до пропозицій „ІТ як послуга“, обумовлене як фінансовими, так і технологічними факторами, — прокоментував директор департаменту послуг HPE. — ІТ продовжують працювати і розвиватися і у власних периметрах компаній, і в хмарі, і тому ринок шукає нові підходи до забезпечення стабільної роботи в публічних і приватних хмарах і на межі мережі».

Майже дев'ять із десяти (87%) ІТ-директорів стверджують, що їхні організації почали впроваджувати рішення щодо моделі «як послуга» або вже завершили цей процес. Більше того, три чверті (75%) усіх опитаних очікують, що їхня організація повністю перейде на подібні рішення менш ніж через п'ять років.

Керівники визнають гостру необхідність модернізації ІТ-інфраструктури для забезпечення майбутнього зростання бізнесу та конкурентної переваги. Рішення щодо моделі «як послуга» буде дуже важливими для майбутнього (58%), конкурентоспроможності (55%) та зростання (53%) їхньої компанії.

Три чверті (77%) ІТ-керівників стверджують, що дані в їхній організації розподілені між публічною та приватною хмарою, і визнають, що розрізненість даних є ключовим викликом для їхнього бізнесу. Близько двох третин (66%) опитаних погоджуються, що міграція даних їхньої організації в публічну хмару на даний момент припинена.

Результати дослідження демонструють, що лише 23% ІТ-керівників старше 55 років стурбовані тим, що їхня професія застаріє через переход на модель «як послуга» у порівнянні з 60% серед опитаних віком 22-34 роки. Серед обох вікових груп багато (67%) турбуються, що в умовах переходу на модель «як послуга» у фахівців, які вільно користуються цифровими технологіями, буде перевага перед їх досвідом.

Незважаючи на майбутні зміни та занепокоєння молодих ІТ-керівників, майже дев'ять із десяти (87%) опитаних погоджуються, що перехід на модель «як послуга» дозволить їм просунутися по службі, і передбачать, що їхня роль в якості- підтримки стане більше схожа на роль бізнес-стратега. В цілому сім з десяти ІТ-керівників вважають, що перехід на модель «як послуга» підвищить значущість їх роботи в організації (72%) і дозволить їм отримати більший контроль над даними (70%) та розподілом бюджету (71%).

HPE стала піонером у застосовуванні сучасної моделі «ІТ як послуга» завдяки рішенню HPE GreenLake, яке зараз є одним із найшвидше зростаючих підрозділів у HPE. На сьогоднішній день HPE GreenLake користуються більш ніж 740 замовників по всьому світу, і в 2019 році обсяг замовлень на це рішення через канал зріс на понад 200%. У червні 2019 року HPE оголосила про своє прагнення зробити весь свій портфель рішень доступним за моделлю «як послуга» до 2022 року за допомогою низки рішень на основі підписки і з оплатою по мірі споживання.

Щоб подолати деякі з дзвінків та перешкод, що стоять на шляху переходу на модель «як послуга» і згаданих у дослідженні, HPE також оголосила про запуск HPE GreenLake Central, передової програмної платформи, яка відкриває замовникам доступ до порталу та операційної консолі «як послуги» для управління гібридною ІТ-інфраструктурою і оптимізаціїHPE GreenLake Central надає замовникам уніфіковану цифрову інтерфейсну платформу для управління навантаженнями в публічній та приватній хмарі, центрі обробки даних і на межі мережі. Ця революційна платформа стане основою для успішної цифрової трансформації, наділивши розробників та керівників бізнес-підрозділів більшою швидкістю, простотою та можливістю вибору та забезпечивши фінансовий, ІТ-, юридичний відділи та службу безпеки більшою прозорістю, гнучкістю та контролем над витратами. нормативних вимог.

Інші новини