+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

HP Inc. оголосила про розширення програми DaaS (Device as a Service) для замовників та партнерів

HP розширює програму DaaS

HP Inc. оголосила про розширення програми DaaS (Device as a Service) для замовників та партнерів. Пропозиція включає нові інструменти прогнозної аналітики, спрямовані на вирішення ще ширшого спектру завдань, а також розширені можливості техпідтримки за допомогою HP Tech Café Market.

Розширення пакета послуг у рамках програми DaaS відображає прагнення HP відповідати мінливим потребам співробітників сучасних компаній. HP DaaS включає розумні та зручні рішення для співробітників, завдяки яким замовники та партнери зможуть сформувати нові точки зростання для бізнесу».

Розширення програми DaaS обумовлено прагненням замовників ще ефективніше керувати парком пристроїв – як HP, так і інших виробників. HP активно розвиває свої сервіси, і на даний момент послуги DaaS надають близько 100 кваліфікованих партнерів у всьому світі.

За даними IDC, 63% керівників ІТ-служб вважають, що на управління пристроями йде занадто багато ресурсів, які ефективніше було б перенаправити з підтримки поточної інфраструктури на стратегічний розвиток. Щоб допомогти вивільнити ресурси, HP розширює можливості апаратної аналітики в реальному часі та проактивного керування пристроями. Ці послуги дозволяють замовникам аналізувати продуктивність пристроїв, наперед виявляти потенційні проблеми та вчасно на них реагувати. Унікальні можливості аналізу даних, що пропонуються HP DaaS, тепер доступні для пристроїв під керуванням Windows, Android, iOS та macOS. Таким чином, DaaS є мультисистемним рішенням та дозволяє підвищити ефективність ІТ-інфраструктури та зручність роботи співробітників.

Контракти на постачання HP DaaS можуть складатися з урахуванням унікальних вимог кожного замовника та сервісів, які необхідні. HP представляє HP Tech Café Market Enhance - комплексне рішення для вендінгу та зберігання пристроїв, в рамках якого співробітники отримують постійний доступ до аксесуарів та цілодобові можливості для заміни та ремонту пристроїв. В рамках організації вендінгу та зберігання, окрім іншого, HP бере на себе управління замовленнями, поповненням комплектуючих, а також звітами. Це рішення відповідає вимогам сучасних співробітників, які стають все більш мобільними, та знижує завантаження ІТ-відділів.

 

Інші новини

Найкраща ціна