+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Google виступила з ініціативою Privacy Sandbox

Google виступила з ініціативою Privacy Sandbox

Google виступила з ініціативою Privacy Sandbox, в рамках якої запропонувала для реалізації в браузерах кілька API, що дозволяють досягти компромісу між потребою користувачів зберегти конфіденційність та бажанням рекламних мереж та сайтів відслідковувати переваги відвідувачів.

Практика показує, що конфронтація лише посилює ситуацію. Наприклад, впровадження блокування використовуваних для відстеження Cookie призвело до більш інтенсивного використання альтернативних технік, таких як методи непрямої ідентифікації (browser fingerprinting), які намагаються виділити користувача із загальної маси, покладаючись на специфічні налаштування, що ним застосовуються (встановлені шрифти, MIME-типи, режими т.п.) та особливості обладнання (екранний дозвіл, специфічні артефакти при малюванні та т.п.).

Google пропонує надати штатний Floc API, який надасть можливість рекламним мережам визначити категорію інтересів користувача, але не дозволить провести індивідуальну ідентифікацію. API оперуватиме спільними групами інтересів, що охоплюють великі знеособлені маси користувачів (наприклад, "любителі класичної музики"), але не дозволить маніпулювати даними на рівні історії відвідування конкретних сайтів. Для вимірювання ефективності реклами та оцінки конверсії кліків розвивається Conversion Measurement API, що дає можливість отримати узагальнені відомості про активність користувачів на сайті після переходу через клік на рекламу.

Для виділення із загального потоку активності шахраїв та спамерів (наприклад, накрутка кліків або проведення хибних транзакцій для обману рекламодавців та власників сайтів) підготовлений Trust Token API, заснований на використання протоколу Privacy Pass, який вже застосовується CloudFlare для класифікації користувачів Tor. API дає можливість розділити користувачів на тих, хто заслуговує на довіру і не заслуговує на довіру, без використання міжсайтових ідентифікаторів.

Для запобігання непрямій ідентифікації пропонується техніка Privacy Budget. Суть методу в тому, що браузер віддає інформацію, яку потенційно можна використовувати для ідентифікації лише у певному обсязі. Якщо ліміт на кількість звернень до API перевищено і видача подальшої інформації може призвести до порушення анонімності, то подальший доступ до певних API блокується.

Інші новини

Найкраща ціна