+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Google відкрив код Seuratо, системи оптимізації 3D-сцен

Компанія Google оголосила про відкриття вихідних текстів проекту Seuratо, в рамках якого підготовлено реалізацію технології спрощення 3D-сцен для зниження споживання ресурсів та прискорення процесу рендерингу. Код проекту написаний на C++ та постачається під ліцензією Apache 2.0.

З практичного боку Seuratо може використовуватися для спрощення дуже складних 3D-сцен для їх ефективної обробки на мобільних системах віртуальної реальності, що надає шість ступенів волі (6DoF). Робота Seurat зводиться до перетворення великих 3D-сцен, що включають мільйони трикутників, складне освітлення та шейдерні ефекти, у виставу, що складається з сотень тисяч трикутників, які під силу відобразити на мобільних пристроях, ціною незначної втрати якості рендерингу (менш гладкі поверхні та невелике спотворення) ).

Процес обробки в Seurat відштовхується від того факту, що сцени в шоломах віртуальної реальності зазвичай проглядаються в обмеженій області видимості і це можна використовувати для оптимізації геометрії та текстур у 3D сцені. Seurat отримує на вході RGBD-зображення (колір та дані про глибину) і генерує текстуровану полігональну сітку (mesh), що відповідає заданим вимогам за кількістю трикутників, розміром текстури та інтенсивністю заповнення.

Seurat дозволяє на льоту обробляти статичні 3D-оточення, формуючи висновок для одного шолома віртуальної реальності на підставі вхідних даних від будь-якої системи рендерингу, у тому числі від ігрових двигунів та систем трасування променів. Динамічний контент може бути поєднаний поверх статичного оточення, згенерованого Seurat. Плагіни для інтеграції з Seurat підготовлені для Unity, Unreal та Maya. На виході видаються меші з текстурним атласом у колірному просторі. RGBA, які можуть бути відображені в будь-якому движку real-time рендерингу.

 

 

Інші новини

Найкраща ціна