Google оголосила про скорочення вдвічі комісії для розробників програм Google Play
Google оголосив про зниження комісії для розробників додатків Google Play вдвічі
Компанія Google оголосила про зниження вдвічі комісії для розробників додатків, розміщених в каталозі Google Play. Нововведення поширюється на програми та ігри, пропоновані користувачам за передплатою.
Спочатку Google брав у розробників 30% доходу від продажів підписки на Google Play, але з початку 2022 року комісія складе 15%. Для учасників програми Play Media Experience (стрімінгові музичні сервіси та електронні бібліотеки, більшу частину їх продажів становить платний контент) плата буде ще меншою - 10%.
Цифрові підписки стали однією з найбільш швидкозростаючих моделей для розробників, але ми знаємо, що такі компанії стикаються з певними проблемами в залученні та утриманні клієнтів. Щоб їм допомогти, з 1 січня 2022 року ми зменшимо комісію за всі підписки в магазині Google Play з 30% до 15% з першого дня використання ... Ми працювали з нашими партнерами в сфері знайомств, фітнесу, освіти та інших сферах, щоб розібратися в нюансах їх бізнесу », - сказав віце-президент Google
Спочатку комісія, зібрана за підписку на додаток з Google Play, була знижена до 15% після 12 місяців звичайної підписки. Таким чином, плата за перший рік підписки була зменшена вдвічі. Відзначається, що при попередній системі розробники стикалися з труднощами в отриманні прибутку від підписок.
З 1 липня 2021 року Google знизив з 30% до 15% комісію для розробників додатків, річний дохід яких не перевищує $ 1 млн .
На думку експертів, зниження комісії не вплине на вартість підписки на послуги. Розробники зароблять більше грошей і отримають додатковий бюджет для реклами своїх пропозицій