+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Google оголосила про намір розпочати повсюдне блокування рекламних блоків, що заважають сприйняттю вмісту

Google оголосила про намір розпочати повсюдне блокування рекламних блоків, що заважають сприйняттю вмісту

Google оголосила про намір розпочати повсюдне блокування рекламних блоків, що заважають сприйняттю вмісту і не відповідають критеріям, виробленим Коаліцією з поліпшення реклами. Передбачається, що повсюдне включення в штатному браузері блокування неприйнятної реклами стане розумною альтернативою агресивним блокувальникам реклами, які блокують не тільки нав'язливі рекламні блоки, а й сумлінні рекламні мережі, що завдає шкоди як рекламній індустрії, так і власникам сайтів.

Необхідні для блокування реклами технології були додані в Chrome ще в лютому 2018 року, але досі блокування було обмежене лише окремими країнами, а основна робота була зосереджена на популяризації принципів оформлення сумлінної реклами та інформування сайтів про наявність проблем з рекламними блоками через звіт Ad Experience Report в інструментах Google для web-майстрів.

З 9 липня ситуація зміниться і в Chrome почнеться жорсткіше блокування проблемної реклами. У разі виявлення на будь-якому сайті рекламних блоків, що підпадають під критерії неприйнятної реклами, на цих сайтах блокуватиметься вся реклама (блокування на рівні всієї реклами на сайті, а не відсіювання конкретних проблемних блоків), якщо власник оперативно не усуне виявлені проблеми. Крім того, застосування блокування буде поширене на всі країни, не обмежуючись як раніше Європою та Північною Америкою.

Рекомендації щодо блокування неприйнятної реклами підготовлені на основі опитування 66 тисяч користувачів з різних країн, що охоплюють близько 70% ринку інтернет-реклами. У В результаті проведеного дослідження було виділено основні причини невдоволення користувачів, які змушують встановлювати блокувальники. В даний час близько 70 видавців з 27 країн, які представляють близько 300 доменів, вже сертифікували свої рекламні мережі на відповідність стандарту якості реклами, виробленому "Коаліцією з поліпшення реклами".

Ключові види неприпустимих рекламних блоків, які підлягають блокуванню під час перегляду на настільних системах:

  • Перекриваючі контент спливаючі блоки;
  • Відеореклама, яка автоматично відтворюється зі звуком;
  • Реклама з лічильником секунд до закриття, що відображається до завантаження контенту;
  • Дуже великі закріплені блоки (970x250 або 580x400), які зберігають свою позицію під час прокручування.

Під час перегляду на мобільних системах:

  • Спливаючий поверх контенту реклама;
  • Закріплені рекламні блоки, які не зміщуються під час прокручування;
  • Рекламні блоки з лічильником, що показуються перед показом основного вмісту або після спроби залишити сторінку;
  • Роздратуюча реклама (блимання фону, агресивна зміна кольорів);
  • Рекламні блоки, що займають більше 30% екранного простору;
  • Повноекранна реклама;
  • Автоматично відтворювана відеореклама зі звуком.

Інші новини

Найкраща ціна