Google має намір додати до поштового сервісу Gmail нові функції забезпечення безпеки
Google має намір додати в поштовий сервіс Gmail нові функції безпеки
Google має намір додати в поштовий сервіс Gmail нові функції безпеки, які не тільки дозволять перевірити логотипи компаній-відправників, але і захистять від розсилок з адрес, схожих з адресами відомих брендів.
Компанія оголосила про запуск пілотного проекту «Індикатори бренду для ідентифікації повідомлень» (BIMI) минулого року. Згідно з новими даними, підтримка BIMI в Gmail буде реалізована в найближчі тижні.
BIMI - це стандарт, який передбачає більш безпечну ідентифікацію відправника у всій екосистемі електронної кореспонденції. Завдяки цьому одержувачі електронної пошти і навіть системи безпеки поштових сервісів можуть бути більш впевнені в джерелі листів – технологія використовується для запобігання підміни відправника.
В рамках впровадження BIMI в Gmail організації, які захищають свої електронні листи відповідно до стандарту DMARC, зможуть перевіряти право власності на корпоративні логотипи і надійно передавати їх в Google. Як тільки ці електронні листи будуть перевірені системами безпеки компанії, служба електронної пошти Gmail почне відображати логотип організації замість довільного аватара — користувачі знатимуть, що відправники є тими, ким вони себе називають. Листи з доменів і піддоменів організацій і компаній будуть позначені логотипами.
Для того, щоб скористатися перевагами стандарту BIMI, компаніям доведеться прийняти технічні специфікації DMARC перед перевіркою логотипу за допомогою сертифіката перевіреного знака (VMC). У свою чергу, користувачам Gmail не доведеться робити ніяких додаткових дій - дуже скоро багато хто побачить серед своїх листів відправлення, позначені логотипами відомих брендів.