Google Meet отримав нові інструменти керування віртуальними зборами
Google Meet отримав нові інструменти для управління віртуальними зустрічами
Популярний сервіс відеоконференцій Google Meet має нові інструменти управління зустрічами. Кількість доступних елементів керування залежатиме від того, чи використовуєте ви службу як приватний користувач або як частину комерційної пропозиції Google Workspace.
Головне нововведення полягає в тому, що організатори зустрічей тепер зможуть призначати до 25 співведучих, які також матимуть доступ до органів управління. Завдяки цьому співведучі зможуть обмежити коло осіб, які зможуть показати свій екран на генеральній конференції і відправити повідомлення в чат. Вони також зможуть одним клацанням миші вимкнути мікрофони всіх учасників наради, завершити наради та контролювати, хто може приєднатися до розмови. Раніше можливість призначати співведучих надавалася тільки клієнтам сервісу Google Workspace for Education.
Google Meet також отримає нові налаштування ярликів, якими можуть скористатися клієнти Робочої області. Наприклад, можна настроїти автоматичний запуск наради, коли організатор приєднається до неї. Користувачі також зможуть блокувати анонімних користувачів від приєднання до зустрічі. При необхідності можна відкрити доступ до наради тільки запрошеним користувачам, що виключає присутність на нараді непотрібних людей.
Згідно з повідомленнями, нові інструменти управління зустрічами в Google Meet будуть представлені в кілька етапів. Користувачі, які взаємодіють з веб-версією сервісу або андроїд-додатком, зможуть випробувати нововведення з 16 серпня, а в iOS-версії Meet вони з'являться з 30 серпня.