Gartner: впровадження технологій штучного інтелекту суттєво вплине на навчання працівників відділів продажів
Gartner: впровадження технологій штучного інтелекту суттєво вплине на навчання співробітників відділів продажів
Впровадження технологій штучного інтелекту у навчанні та коучінгу співробітників відділів продажів дозволяє створити більшою мірою індивідуально орієнтований навчальний процес, що в результаті позначиться на роботі всієї організації, вважають аналітики Gartner. Створити високоефективну команду продажів традиційними методами навчання складно, оскільки вони, як правило, розраховані на групове навчання і не враховують індивідуальних особливостей учнів — наприклад, різної ефективності засвоєння матеріалу, отриманого з візуального, слухового та кінестетичного каналу.
Технології штучного інтелекту вже широко застосовуються у продажах, зазначають аналітики. До 2020 року 30% компаній сектору B2B будуть застосовувати ті чи інші інтелектуальні інструменти принаймні в одному з основних процесів продажу. У опитуваннях, які проводять Gartner, учасники відзначають підвищення ефективності, зниження витрат і збільшення виручки. Приблизно ті ж ефекти штучний інтелект приносить і в технологіях навчання — що швидше і краще вдається підготувати нового співробітника, то ефективніше йде бізнес. За допомогою штучного інтелекту можна визначити найбільш підходящий співробітнику стиль навчання та на його основі скласти рекомендації щодо проведення навчання.