Gartner спрогнозувала стратегічні ІТ-тенденції на 2022 рік
Gartner прогнозує стратегічні тренди ІТ на 2022 рік
Gartner назвав 12 стратегічних ІТ-трендів на 2022 рік. За словами віце-президента Gartner з досліджень, вони прискорять розвиток бізнесу, сприятимуть змінам і зміцнять довіру клієнтів.
Генеративний штучний інтелект
На ринок виходить нова модель ШІ – генеративний штучний інтелект, що представляє собою використання методів машинного навчання, орієнтованих на вивчення контенту або об'єктів і використання отриманих даних для створення нових, абсолютно оригінальних, реалістичних артефактів. Генеративний ШІ можна використовувати різними способами, в тому числі для створення програмного коду, ідентифікації нових продуктів, просування розробки ліків і цільового маркетингу.
Тканина даних
Архітектура управління інформацією Data Fabric використовується для максимального доступу до корпоративних даних. Data Fabric гарантує гнучку, стійку інтеграцію даних між платформами та бізнес-користувачами, рішення, введене для спрощення інфраструктури інтеграції даних організації та створення масштабованої архітектури.
Територіально розподілені підприємства
З поширенням віддалених і гібридних моделей роботи традиційні офісно-центричні організації перетворюються на розподілені підприємства, що складаються з географічно розосереджених співробітників. Gartner прогнозує, що до 2023 року 75% організацій, що використовують цю модель роботи, отримають зростання доходів на 25% швидше, ніж конкуренти.
Хмарні платформи
Gartner прогнозує, що хмарні платформи стануть основою для більш ніж 95% нових цифрових ініціатив до 2025 року – у порівнянні з менш ніж 40% у 2021 році.
Автономні системи
За словами Грумбріджа, автономні системи, які можуть динамічно змінювати власні алгоритми без зовнішніх оновлень програмного забезпечення , стануть звичним явищем у роботів, дронах, виробничих машинах та розумних просторах.
Розвідка рішень
Decision Intelligence - ця дисципліна поєднує в собі найкраще з прикладного напрямку data science, соціальних наук і науки про управління для ефективного прийняття рішень. Gartner прогнозує, що в найближчі два роки третина великих організацій буде використовувати спеціальні розробки ШІ для прийняття рішень з метою збільшення конкурентних переваг.
Композитні області застосування
За словами Gartner, попит на гнучкість бізнесу буде зростати, і для цього потрібна технологічна архітектура, яка підтримує швидкі, безпечні та ефективні зміни додатків. Архітектура складених додатків розширює цю адаптивність, і ті, хто використовує композитні додатки, зможуть випередити конкурентів на 80% за швидкістю реалізації нових функцій.
гіперавтоматизація
Системи гіперавтоматики прискорюють зростання та стійкість бізнесу, швидко виявляючи, перевіряючи та автоматизуючи безліч процесів.
Розрахунки, що підвищують конфіденційність
Gartner очікує, що до 2025 року 60% великих організацій будуть використовувати один або кілька обчислювальних методів, що підвищують конфіденційність. Такі рішення захищають особисту і конфіденційну інформацію на рівні даних, програмного або апаратного забезпечення.
Кібербезпека Mesh Mesh Network Кібербезпека
Сенс сітки кібербезпеки полягає в тому, щоб забезпечити безпечний доступ людини до будь-якого цифрового ресурсу, незалежно від місця розташування як ресурсу, так і людини. Таке рішення формує периметр захисту навколо окремої людини, а не навколо всієї організації. Gartner стверджує, що до 2024 року компанії, які використовують такі інструменти, зможуть знизити фінансові наслідки можливих кіберінцидентів в середньому на 90%.
Інженерія штучного інтелекту
Gartner зазначає, що команди розробників штучного інтелекту зможуть створювати дійсно ефективні інструменти для своїх організацій, якщо вони зможуть постійно додавати цінність за допомогою швидких змін ШІ. За словами Грумбріджа, розробники зосередяться на композитних додатках, орієнтованих на модульні компоненти – це підвищить ефективність команд розробників.
Загальний досвід
При підході до спільного досвіду всі керівники дисципліни повинні нести однакову відповідальність за задоволення об'єднаних потреб персоналу і клієнтів. Аналітики Gartner стверджують, що «традиційні підходи до управління не будуть масштабуватися». Метою такого підходу є підвищення довіри, задоволеності, лояльності та підтримки клієнтів і співробітників.