+38/050/370-3627
+38/093/220-0872
+38/044/257-2444
Новини

Gartner опублікувала результати дослідження ринку програмного забезпечення для адміністрування та управління ідентифікаційними даними (Identity Governance and Administration, IGA)

Gartner опублікувала результати дослідження ринку програмного забезпечення для адміністрування та управління ідентифікаційними даними (Identity Governance and Administration, IGA)

Gartner опублікувала результати дослідження ринку програмного забезпечення для адміністрування та управління ідентифікаційними даними (Identity Governance and Administration, IGA). Було складено так званий магічний квадрант, у якому перераховані найбільші виробники таких рішень.

У доповіді Gartner говориться, що лідери ринку IGA надають комплексний набір інструментів для адміністрування та управління ідентифікаційними даними та доступом користувачів. Ці постачальники успішно сформували значну клієнтську базу та потік доходів, а також мають високі рейтинги життєздатності та стійке зростання виручки.

Лідери також демонструють чудове бачення та виконання очікуваних замовником вимог, пов'язаних з технологією, методологією чи засобами доставки. Лідерів зазвичай характеризує задоволеність клієнтів можливостями IGA та/або відповідними сервісами та підтримкою, — зазначено у звіті.

У 2019 році до лідерів світового ринку софту для адміністрування та управління ідентифікаційними даними увійшли такі компанії: SailPoint, Saviynt, IBM, Omada та One Identity.

Oracle залишила лідируючу групу і увійшла до категорії претендентів на неї (Challengers). Учасники цього сегменту мають суттєву частку ринку та великі проекти, але поки що не дотягують до показників лідерів.

За словами експертів, ринкова частка Oracle зменшується, оскільки бізнес компанії зростав в основному завдяки розвиненим ринкам, але саме там все більше клієнтів шукають рішення замість Oracle Identity Governance (OIG).

Динаміка розвитку інновацій у Oracle пішла на спад, і компанія не врахувала у своїх продуктах помилок, згаданих у попередньому магічному квадранті. Клієнти, як і раніше, говорять про труднощі впровадження OIG: компанії не можуть знайти, навчити або перенавчити співробітників, які могли б розгорнути рішення. Це підвищує вимогу до довгострокових професійних послуг, зазначають автори дослідження.

В той же час замовники відзначають і позитивні сторони OIG. Серед них — глибина функціональних можливостей, гнучкість та адаптація під вимоги високорозвинених компаній та їх складних проектів. До плюсів Oracle також належать глобальна присутність вендора та велика кількість партнерів по всьому світу.

Говорячи про переваги IBM на ринку, аналітики відзначають конкурентоспроможні ціни нижче середніх по ринку, ефективно працюючу технічну підтримку та зручний інтерфейс користувача, що дозволяє клієнтам самостійно розбиратися з функціями продукту.

Мінус IBM наступні: хмарне рішення IBM Cloud Identity не має базових для IGA функцій, неефективна модель обробки даних на сервері та проблеми при розгортанні та управлінні IBM IGI.

За прогнозами Gartner, впровадження ПЗ для адміністрування та управління ідентифікаційними даними, якому передує застосування аналітичних інструментів, до 2022 року забезпечить удвічі більшу окупність інвестицій у порівнянні з проектами, де такі інструменти попередньо не використовуються.

До 2021 року клієнти, які використовують хмарне рішення IGA, заощадять у середньому 30% початкових витрат на інтеграцію та 40% у загальному обсязі професійних послуг протягом трирічного періоду та скоротять час окупності в середньому на 25%.

До 2022 року більше половини виробників рішень IGA пропонуватимуть передиктивні та рекомендаційні механізми, які використовують аналітику на основі машинного навчання і штучного інтелекту (AI). До 2019 року частка таких вендорів не перевищує 15%

Інші новини